Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ong. een jaar lang d.m.v. de PU de ontwikkeling een beetje gevolgd.
    En toen besloten om voor de xbox te gaan.
    Was ook een beetje gevoel maar het deed me gewoon wat.
    Het was de underdog, nieuwe console, en Halo als FPS fan.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.370
    ik verveelde me en had mn Propedeuse gehaald, dat vraagt om een kado

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik was het zat om iedere 2 maanden weer mijn pc te moeten updaten.. omdat spellen er niet meer op wilde draaien.. en ook de vast lopers.... need I say more??

4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er twee redenen voor:

1) RARE _O_
    2) SEGA _O_

5. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had geen ervaringen met console's, grafics spraken we erg aan, en ook de goede dvd speler.
    toen ik halo egens speelde gad dat doorslag, ik heb er 299 euro voor betaald met 1 xl controller...

6. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde altijd al een console maar had daar nooit geld voor als klein ukkie :eek: maar toen mijn rekening "jaaaaa!" zei toen ik naar het prijskaartje van de Xbox keek was de keuze snel gemaakt want mijn ogen waren toentertijd gericht op Splinter Cell, waar ik nu nog veel plezier van heb na (te) vele uren spelen.......

Ik ben dankzij twee vrienden van me omgetoverd in shooter-fanaat en dit is dan ook het liefste wat ik doe alhoewel ik een goede RPG niet laat liggen!

Ik ben nu druk bezig met spellen als Rainbow Six 3, Halo en bereid mij mentaal voor :cool: op de grote impact van toppers als: Halo2, Counter-Strike, Doom III, XIII, Fable, Farcry...... Ik bespaar jullie computers het pruttelen O-) .

Nu denken jullie die jongen heeft echt geen social-life meer maar dat klopt niet want er is altijd nog zoiets als XBL! 8) :D }:]

Kelovitz O-)

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Fable, Sudeki, Halo2 die allemaal aan het einde van het jaar zouden uitkomen....

8. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    correctie, die allemaal volgend jaar uitkomen, niet ?

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    correct(correctie)incorrect

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hij zegt zouden..en bedoelt dus zouden moeten uitkomen...hij verwachtte het wel, maar het gebeurde niet. incorrect dus MasterChief.

11. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou gamen en iets hebben om inbrekers mee te lijf te gaan, een xbox dus...en heb er spijt van, speel er nooit meer op, maar miss dat dat door top spin weer veranderd

12. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van oorsprong een pc gamer, maar omdat mijn pc verouderde (800mhz gefo2) moest ik of een nieuwe pc kopen of een console. En aangezien Pc's over t' algemeen een stuk duurder zijn koos ik een console. De keuse voor een xbox was snel gemaakt:
    ps2: leuke spellen verouderde hardware
    gc : kinderachtige spellen + lelijk design

En ik moet zeggen op de xbox gamen vind ik stukken leuker dan op de pc! in die tijd kopieerde ik al mijn games voor de pc of downloade ik ze, en meestal had ik er dan zoveel dat ik het nooit uitspeelde. Plus nog eens de altijd terugkomende problemen (vastlopers). Het is alleen jammer dat ook al mijn vrienden pc gamers zijn een beetje lacherig tegen een console aankijken, je kunt ook nooit ff multiplayer met ze doen of ze beginnen al te zeiken over splitscreen of de controles.

13. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou al tijdje DVD op me kamer en ik wou weer een Console nadat ik de psone zat werd:p
    Dus kocht ik de XBOX en ik ben zeeeer tevreden:)
    lekker uit me bed xboxen is roelerend:>

14. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mn rede was dak een kut pc had en die te sloom was om spelle te spelen dus d8 ik dan schaf ik maar une xbox an

15. n0t0ri0us

n0t0ri0us --------------

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voornaamste reden voor het kopen van mijn XBOX was....
    HALO _O_

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk een console welke mij aansprak qua graphics en games. (Na de Sega Megadrive heb ik geen consoles meer gekocht omdat ik ze niet vernieuwend vond, de PC games vond ik veel leuker.)
    Ik zag de Xbox toevallig ergens staan in een winkel en heb er even op gespeeld, ik wilde hem gelijk hebben maar vond hem te duur (480 euri).
    Maar toen ik bij de Mediamarkt een goede deal had voor 333 euro heb ik hem wel gekocht. Daarna nog de MS Reward pack erbij gekregen ook! Nu weer MotoGP2 gekregen bij een LIVE pakketje van 30 euro, dus voorlopig doet de Xbox het goed voor mij!!
    HALO is inderdaad een topspel. Amped had ik er ook meteen bij, ook erg goed. Zie m'n sig voor de rest...

17. MUIS

MUIS H-E-L-D

Leuk Bevonden:
    0
    grootste reden voor mij was dat ik geen games meer kon spelen op men veel te oude PC... ik ging toen verhuizen van kamer en toen wilde ik weer iets nieuws hebben, een PS2 vond ik niet cool genoeg want die had iedereen dus nam ik een XBOX.. Als ik alles over had mogen doen, had ik hetzelfde gedaan

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had geen reden, ik heb hem zelfs niet gekocht. M'n ouders hebben hem gekocht voor me, voor sinterklaas. En ook om een beetje van m'n cs-verslaving af te komen.

Hehe, maar nou ben ik weer aan m'n xbox verslaafd.

19. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm gewoon gekocht omdat ie de meeste inhoud had, qua videokaart enzo. Ik keek niet eens naar de spellen, maar ik heb ook al een PS2 dus spellen keus heb ik geen probleem.

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En zometeen weer verslaafd aan Counter-Strike op de Xbox. ;) :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina