Plaats 1 ) Vriendin 2 ) xboxworld.nl --> Mirik (moet een review afmaken) 3 ) Politiek (ik moet nog een jaarverslag schrijven en folders uitdelen) 4 ) werk tja wat nog meer
Mijn vriendin. Maar het valt nogal mee want ik zie haar meestal alleen in het weekend dus dab kan ik mij tijdens de week eens lekker laten gaan...
Nobody Controles ME. IK bepaal wanneer IK game. Alleen wil ik wel eens te lang op dit forum blijven hangen waardoor ik het gamen wel eens vergeet . Hoe ironisch...
Ik word in het gamen belemmerd door o.a: Mijn katten die om aandacht zitten te mauwen en kroelen rond mijn benen De noodzaak om mijn huis schoon te maken (afwas enzo) Zin om te eten en te drinken, en dus ook de noodzaak om naar de plee te gaan Mijn lonkende DVD-verzameling Maar gelukkig heb ik een juweel van een vriendin, die zo nu en dan graag een controller ter hand neemt om een lekker potje met me te racen/matten/schieten.
Mijn school.... Ik sta namelijk iets (lees: best veel) teveel tekorten (teveel achter mijn xbox gezeten in de pw-week..). Ik moet nog best hard werken als ik over wil, dus komt er de laatste tijd niet veel van.
gek dat niemand uitgaan heeft genoemd dat staat bij mij op 1 m'n vriendin werk zwart werken (je moet) biljarten boksen bij kameraden een biertje drinken (blijft niet bij 1)
1. breaking 2.school/werk ik speel meestal overal tussendoor op mijn xbox,tussen school en werk ofzo of als ik niks te doen heb,ik ga niet uren achter elkaar doen. ltrs
Mijn werk, mijn seizoenkaart Ajax, dit forum, sport op tv en films willen me nog wel es weeerhouden....:{