Het zijn altijd mijn ouders die mij weerhoude van gamen. School niet, daar slaap ik en kan dus zo voldoende rusten om die nacht te gamen zonder het gezaag van mijn ouders.
Kep heus niet per user gekeken wat die gevote heeft hoor. *iets met hele handige who voted optie in het admin cp*
school en mijn luiheid. ik wilde gister xboxen op de grote tv beneden maar daar zat mijn zusje tv te kijken(dus mijn zusje hinderd mij ook). ik had mijn xbox wel op mijn kamer kunnen zetten maar dan moet ik wel een trap van 6 treden omhoog en naar de andere kant van het huis lopen. niet dus.
Het subtype "Rukkuh"..... ik weet niet hoe lang jij rukt, maar ik denk niet dat je daardoor geen tijd meer hebt om te gamen... Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen....en daarvoor is het subtype "anders namelijk"......
2 uur rukken? Damn dan klopt er echt iets niet. Dan heb je: 1. Slechte fantasie 2. Slechte videofilmpjes + plaatjes 3. Geen leven. haha maar het kan wel een optie zijn. Of valt dat onder vriendin
Ja zit weer in de nacht. morgen (straks) nog 1 nachtje,dan ben ik er weer vanaf Hopelijk kan ik straks wel wat beter slapen dan afgelopen dag. Ben in 7 uurtje slapen zeker wel 5 keer wakker geworden Telefoon,deurbel,Muziek van buren te hard,nog een telefoontje en dan nog eens m`n gleufdier die ff vergat dat ik lag te lapen.....