Ik word gekwelt door vlinders in mijn buik ik ben verlieft zonder dat ik het wil. Het is een heuze marteling elke keer als ik ga gamen moet ik aan haar denken als ik een zin typ ook nu ook bij deze woorden bij alles.
Mijn god je hebt het enrstig te pakken, tip ga the bold en the beautifull full episode kijken dan weet je alvast wat je te wachten staat.
HAHA ik heb de ideale vriendin --> Ze gamed damn ze is redelijk goed in Halo --> Legendary singleplayer
och dat zeiden mijn ouders vorig jaar ook, maar hoe goed ik ook leer ik haal toch geen voldoende op frans echt niet Dus op den duur ging alles weg en ik leerde meer. Maar de cijfers werden gewoon niet hoger ook de vakken waar ik wel goed in was werden niet hoger dus toen alles maar weer terug gegeven en ik ben gewoon overgegaan. Dus Moraal: Gewoon zeggen dat het toch geen zin heeft en anders dat 2 maandjes uithouden en je hebt alles weer terug.
Ik sta een 7.9 ofzo voor Frans mwuhahaha, maar een 5.4 voor NL(heb je otch niks aan ik kan al NL praten dus what the fuck!)