Wat willen we wel en wat niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameKid360, 5 apr 2009.

1. GameKid360

GameKid360 Guest

D-Pad van X360 controller?
    Die is fackin fijn.
    }:]:b::)\o/

2. GameKid360

GameKid360 Guest

Die van de PlayStation 3 is echt niet fijn,, vergeleken met de Xbox 360.
    Maar ook de schouderknoppen van de PS3 vind ik niks,, echt 100% niks.

Ik wil Sony niet afkraken,, maar echt,, de schouderknoppen van de PS3 zijn niet fijn!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    De d-pad van Nintendo is het beste, maar helaas mogen MS en Sony die niet gebruiken.

4. GameKid360

GameKid360 Guest

D-pad van Nintendo? 8)

Die van de Wii?

Nee, die van de Xbox 360 is pas fijn!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, die van de Mad Catz fightpads , die is pas fijn :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ja, weet je niet dat Nintendo de D-pad/Vierpuntsdruktoets heeft uitgevonden/gepatenteerd? Daarom mogen Microsoft en Sony geen d-pad maken in de vorm van een +.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gaat dat patent binnekort niet eens verlopen zodat ze verplicht iets moeten aanpassen om het te behouden? net als Philips met zn scheerkoppen?

maar even serieus , ik heb een poos geleden aangegeven wat ik wil en ik heb er nog niets van terecht zien komen! Het is net alsof jullie mijn wensen niet doorgeven aan Microsoft :mad:

8. GameKid360

GameKid360 Guest

Tuurlijk weet ik wel dat Nintendo die vierpuntentoets ofzo heeft uitgevonden.
    Maar ik wl geen eens een D-pad in de vorm van een + :)

Maar Nintendo heeft toch ook die motion gedoe uitgevonden? Die Wiimotes hoe je het ook noemt.
    Waarom mogen Sony en MS dat dan wel stelen.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Jij hebt best moeite met patentrechten is het niet? :+

Ik vind die vierpuntsdruktoets altijd nog veel beter dan die D Pad van de 360. Deze is gewoon stroef en rechtsboven is geen rechtsboven maar rechts OF boven, hij doet nooit wat je wilt. Het werkt niet en vooral bij beat 'em ups merk je dit en is het gewoon zeer vervelend. Maar ook in het menu vind ik het zwak omdat het gewoon nog nooit fijn heeft aangevoeld. Ook bij de nieuwe controller is dit nog steeds niet in orde.

10. GameKid360

GameKid360 Guest

Inderdaad ja xD

Snap alleen niet wat mensen niet fijn vinden aan de D-pad van de X360.
    Ik vind hem echt fijn,, maar het is maar wat je gewend ben denk.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    533
    Ik ben de 360 gewend aangezien het de enige console is die ik heb :) Het is gewoon een hele stroeve Dpad. Bij de nieuwe controller loopt hij wat soepeler maar ook hier is het nog te houterig. Maar als je hem echt gaat gebruiken voor Virtua Fighter etc. dan merk je direct dat dat hem niet gaat worden.

12. GameKid360

GameKid360 Guest

Dan wil ik wel is Virtua Fighter 5 voor de PS3 spelen,, kijken hoe dat speelt _O_

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Zo vanzelfsprekend is dat niet...

Anyway, ik dacht, al doen ze nou standaard GEEN headset bij de next gen console, is het nog rustiger online.. Kan ik eindelijk eens mijn headset ophouden :D.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    533
    Vervelende gassies kan je muten. Gassies zonder headset in je team vind ik persoonlijk vervelender omdat ze dan als een kip zonder kop het level gaan doorrennen.

15. GameKid360

GameKid360 Guest

Ik dacht dan Explorer bij de naam van Internet zelf hoorde, niet dat Internet Explorer weer iets anders was dan Internet zelf.

Voor de rest weet ik genoeg,, dus zeur aub niet zo over door. thanks.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Dat is weer zoveel werk 8). En mensen die willen samenwerken kopen een headset, en mensen die als kip zonder kop willen rondrennen doen dat toch al.. Of je ze bevelen geeft via je headset of niet.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daar luisteren ze immers toch niet naar 8)

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het zonder headset ook niet te verstaan is. Ik vond het mooie aan de 360 dat je er een headset bij kreeg. Dan heeft iig een groot deel van de spelers een headset. Ik heb namelijk ook een hekel aan mensen die geen headset hebben en zomaar een beetje rondlopen.

Deel Deze Pagina