1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat word het ?--PS2--XBOX--GAMECUBE--

Discussie in 'Algemeen' gestart door matop, 21 apr 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PS2 er persoonlijk het mooiste uitzien qua design... Maar ik heb daarnaast de Dreamcast en de X-box en die vind ik nou ook niet echt lelijk hoor...

Maar een GameCube is weer een ander verhaal... Niet echt lelijk, maar zo verdomde klein... Vergeleken met de X-box is het een baby voor de kids, hoewel ik de Star Wars space fighters van Nintendo altijd erg mooi heb gevonden, ook voor die GameCube... Ik heb beelden bij Discovery gezien van Waverace geloof ik, zo'n soort Splashdown, en dat zag er wel goed uit, moet ik toegeven... Toch denk ik niet dat ik ook nog een GameCube ga kopen, ik heb al 3 systemen en het is welletjes... Verder ga ik vooral als eerste voor de X-box, die direct gevolgd wordt door de PS2... De Dreamcast gebruik ik nog zeer regelmatig, en het is echt jammer dat Sega het daarmee niet heeft gered, want de graphics zien er vaak mooier uit dan die van de PS2... :)

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    welke exclusieve gamecube spellen zijn nou leuk, allemaal ballen-spellen bijv. pikmin, luigimansion enz.. allemaal kiddy en maken mij niet superenthousiast, alleen smashbros misschien, maar dan wel MP

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    vin de GC OOk kewl (MIJN mening, geen fanboy reacties graag 8))

- pikmin ---> vaag/apart (:D cool)
    - ssmb (multibattle :+)
    - swrs (star wars, need to say more dijk van een gamepie dus! :D)
    - waverace (:D)
    - resident evil
    -rare (ontwikkelt ook binnenkort waarschijnlijk voor xbox en ps2, maar ja, N is de grootste aandeelhouder. Betekendt: PD, BT 2, CBFD 2, and many more)

controller heb ik nog niet beetgehad, lijkt me wel goed, maar ik zal em niet bij launch kopen (not enough money) maar hij zal wel op mijn kamer komen te staan binnen nu en een jaartje denk'k ....

mzzl Mnchio and Abe Dark :+

4. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf de spellen op de gamecube wat tegenvallen, maar komt ook door mijn smaak.

Ik heb wel wat gc spellen gezien die mee zeer aanspraken, maar die release-dates zijn om te janken.

5. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XboX vanwege 't feit dat de graphics mooi zijn en ik de spellen van de GC gewoon simpel weg nogal kinderachtig vind...

6. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, alleen RE en SSB:M spreken me aan, maar die eerste komt pas in sep. en om nou een console voor 1 game te kopen..

Misschien koop ik er wel 1 om naast me XBOX te zetten maar dan wel pas in sep/oct. (hopen dat Capcom zo slim is om RE ook voor de XBOX te gaan ontwikkelen, dan moet ik die Cube niet meer :D)

Zelda en Mario Sunshine kunnen me gestolen worden.

7. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    SPEELGOED!

Ik vind de Xbox de enige van de 3 die er niet als speelgoed uitziet van de buitenkant! Hij mag best een beetje groot zijn aangezien er al een zooi inzit wat je bij een ander ding er nog bij moet kopen... dus...:cool:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mjah, PS2 heeft ook een mooi design

9. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    De PS vind ik niet bepaald lelijk maar de GC :r...Eng gewoon...:D

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een broodtrommel!!!!

11. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...Dat vat ik op als belediging voor me broodtrommel...:D

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    snap niet wat er zo veel mooier aan de ps2 is kwa uiterlijk, ik vin het lelijk, xbox is gewoon vele malen mooier, de gamecube is te klein en een broodtrommel ja

13. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt zeker een Xbox broodtrommel!!
    Mijn excuses...:p :) ;) :cool:

14. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Ons geheimpje he? :p :D

15. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ow Jawel!!!:)

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Kep zelf ook zo'n XBOX broodtrommel en een PS2 Tosti ijzer, maar er is geen ruimte meer voor een GameCube Cookiejar zeg maar..... :p ;)

17. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa graphics vind ik de PS2 niet veel onderdoen voor de Xbox (verg. GT3 maar eens met PGR). Graphics zeggen me ook niet zo veel. Het moet er natuurlijk wel een beetje goed uitzien, maar dat de ene console wat scherpere randjes laat zien dan de ander zijn niet meer dan details. Het gaat om de games en de gameplay en wat dat betreft heeft de PS2 op dit moment een gigantische voorsprong. Er is gewoon veel meer keus en er zijn ook meer echte topspellen. Dat zeg ik dus niet om de Xbox neer te sabelen (ben buitengewoon in mijn nopjes met dat ding, eigen soundtracks maken is supercool), maar het is gewoon een feit. Natuurlijk loopt de Xbox die achterstand wel weer in, maar tegen die tijd komt Sony alweer met de PS3 op de proppen.
    Hoe je het wendt of keert: Sony heeft het goed bekeken door de PS2 te lanceren toen er nog geen concurrentie was (op de stervende DC na dan) en van die voorsprong profiteren ze nog steeds: meer games, grotere community etc.

Nogmaals: ik vind de Xbox een absolute topper, het is veruit de krachtigste console en ik ben blij dat ik 'm heb. Maar als ik maar 1 console zou kunnen kopen, zou ik OP DIT MOMENT voor de PS2 kiezen. Om bovenstaande reden.

18. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar de PS3 is er voorlopig nog niet!!
    Dus je kan beter een Xbox kopen aangezien het een nieuwe console is!! De spellen komen vanzelf wel, wat er op de PS2 gaat komen is nog geen eens half zo interessant als wat er op de Xbox gaat uitkomen...
    Ik ga geen games noemen, die vind je wel in een andere thread!!:)

19. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of er nu zoveel meer musthaves verschijnen voor de Xbox die niet op andere consoles komen. Andersom geldt het natuurlijk ook, maar nogmaals: de PS2 heeft het voordeel dat ze al een gigantische gamescatalogus hebben met geweldige titels als GT3, GTA3, MGS, PES, Ico en Devil May Cry.

Damn, ik lijk wel een PS2-fanboy, maar dat ben ik echt niet (en ik kots op dat roelt/zuigt-geblaat). Ik probeer het gewoon objectief te bekijken en probeer zoveel mogelijk op de feiten af te gaan. En die feiten leren dat de Xbox een fantastische console is, in technisch opzicht zeker de beste is en dus voor de toekomst ook de meeste mogelijkheden biedt. Maar ook dat ze wat games betreft een vrijwel niet meer in te lopen achterstand op de PS2 hebben.

20. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier heb je wel gelijk in, maar eigenlijk doelde ik niet echt op de poorts.. Maar meer op de wat exclusievere titels van de Xbox..

Moet je anders op deze site even kijken.. www.tothegame.com
    En dan bij de upcoming titels voor de Xbox, het zijn niet alle titels maar het geeft wel goed weer welke titels er komen..

PS. Het zijn niet allemaal Exclusieve titels...;)

Deel Deze Pagina