1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat word het ?--PS2--XBOX--GAMECUBE--

Discussie in 'Algemeen' gestart door matop, 21 apr 2002.

1. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ook eigenlijk. Door een tekort aan echt goede exclusive-titels als Halo haal je de concurrentie nooit in. Als ik de lijst op Tothegame en ook die catalogus op Xbox.nl zie, hou ik m'n hart vast.

2. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    we gaan toch voor de xbox anders had deze site de
    playstationworld of de gamecubeworld geheten.

3. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, ik kom hier ook omdat ik Xbox-nieuws wil lezen en ik wil niemand overtuigen van m'n gelijk of zo. Maar deze topic luidde: 'Wat wordt het: PS2-Xbox-Gamecube', dus daar geef ik gewoon m'n mening over :). Ik ben niet voor of tegen een bepaalde console, ik ben een gamer. Het platform maakt me niet uit, het gaat me om de games. De XCube2 rulez!! :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2002
  4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    You are damn right!!!!:)

5. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    yep!!!

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    ook even mijn mening

Uiterlijk:
    1PS2
    2Xbox
    3Gamecube

Spellen:
    1Xbox
    2Gamecube
    3PS2

Wat ik wil hebben:
    1Xbox
    2Gamecube
    3PS2

Als ik het geld had,zou ik ze allemaal kopen:D

7. Pijiu

Pijiu pfew

Leuk Bevonden:
    0
    wacht op de mod chip voor je xbox, zal binnenkort wel komen, filmpje is er al waarop ze laten zien dat het kan.
    check dit maar, hier spelen ze dus mooi een GECOPIEERDE bloodwake.

http://www.xs4all.nl/~d0pe/xbox.wmv

maar goed daar ging het niet om
    je hebt dan de mod chip en importeer dan de special edition xbox uit japan. kan je ook niet meer zeuren dat ie niet mooi is. iz doorzichtig licht groen...

8. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik ben dus nu al twee weken bezig met beslissen wat te kiezen samen met meneer het vriendje, en het wordt dus de xbox, natuurlijk pas als ik mijn examens achter de rug heb, anders worden die een ramp...

En ik moet zeggen de keuze was moeilijk ]:- tot de prijsverlaging van de xbox en de lijst met beloofde games...
    PS2 is natuurlijk al een succes en angst voor het falen van deze console is er niet, evenals een tekort aan games en een te hoge prijs, waarbij de xbox natuurlijk toch wel een beetje afwachten was... en de gamecube tjaa.... nintende daar zijn tot nu toe toch wel de leukste spellen op uitgekomen, perfect dark, 007, zelda, mario....
    misschien kinderspellen voor anderen, maar dat zijn spellen waar zeer veel plezier aan te beleven valt nog steeds, hoe achterhaald ze ook zijn... de spellen van de oude nintendos zijn niet voor niks zo populair op de game boy advance... nostalgie ja natuurlijk, maar wat maakt het uit dat het water precies de omgeving weerspiegelt in een spel, tuurlijk mooie plaatjes zijn leuk, maar koop dan een fotoboek, nog mooier is als je na zweet en tranen de overwinning behaalt. En is dat niet waar games omgaan, plezier beleven.. 'mooi' is natuurlijk mooi meegenomen...
    (ik ben alweer een tijdje bezig met mario op mijn grafische rekenmachine, en reken er maar op dat ziet er niet mooi uit, maar het is wel ontzettend leuk)

En who cares hoe een console eruitziet??? Als je dat zo belangrijk is, ik zou zeggen sloop de buitenkant ervan af en ga zelf knutselen met karton en verf, ik persoonlijk vind de gamecube een heel mooi compact blokje... En de playstation2 is natuurlijk al helemaal een meesterwerkje...

Deel Deze Pagina