dat dit echt weer zo'n waardeloos GM topic is en ik had het engelse woordenboek gepakt en daar 2 woorden met een D uitgezocht omdat ik Daan heet en voila
Dier / Geweld denk ik... maar het komt een beetje van me sterrenbeeld... 21 november jarig en ik vind een schorpioen wel tof
Ik heb tja fout ingesteld.Zag staan vulde rowan1990 en even later zag ik opeens da me gamertag het was..Was eerste keer da ik gamertag aanmaakte want had da niet op de gewoone xboxxD.Dus het zegt alleen me naam en geboortedatum.Als ik zou kunnen vervangen zou da fijn zijn.Gratis dan he
XD Bij mij zit er wel een verhaaltje achter maar geen zin om dat te typen . Komt trouwens niet van de cookies die je kan ete
Veel mensen veranderen ook omdat ze in een clan zitten. (god daar moeten ze echt wat aan doen algemen clan support in je gamercard) Anyway wel lache is dan dat mensen die verandere account zeg maar Nightbringer AFG dan snel een silver maken met Nightbringer... (dus kun je niet trg veranderen) Mijn tag is gebasseerd op warhammer 40k god des doods, aggresie neem ik aan .
Heb effe een vraag he.Als ik straks gold neem he.Kan ik dan wel veranderen?Want dan verander ik van abbonement.
Naam Antisocial valt ook niet echt onder die catogrieën, men andere tag: A silly rabbit wel.. Maar dat kwam meer neer op halo2 bij ''You killed a silly rabbit''
Mijne eigenlijk gekozen omdat ik de muziek electro/house super vindt klinken! Vandaar mijn tagname! Denk dus dat ik richting pop-culture zit!
mijne is Airwave valt ook nergens onder , omdat ik het nummer van rank1 zo vet vond dat ik die naam moest hebbe en is sindsdien altijd blijven hangen mn 2de tag(sec. account zeg maar) was Legendary, dus dat is aandacht denk ik dan
Van mij is ook in het genre 'pop-culture'. Benaming van muziekstroming. Was nog vrij zonder toevoeging van getallen.