waarom is mijn topic opeens verplaatst? Nu gaan er alleen maar newbies in posten btw, airwaves - popcultuur
Het topic paste niet in de Green Mile en past beter bij Xbox Algemeen. Als newbies posten is het toch niet erg ... als er maar een interessante discussie ontstaat Mijn Gamertag is gewoon Uniek
was wel een film, fargo en The feeling of embarrassment you have for someone when they can't feel embarrassed themselves.
Na vele pogingen werd het bij mij Non serviam wat in principe letterlijk betekent ''ik zal niet dienen''
ach ik gebruik caps omdat ik het koel vond staan. En shiznit komt van snoopdogg en is ook gebruikt in de film malibu's most wanted. Shiznit is de verbastering van (It's of Thats of I'm) The Shit Isn't It. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shiznit en dat vond ik wel kekke
Mijn gamertag: Buccket Mja, een emmer dus met dubbel C omdat Bucket al bezet was. Zegt niet zoveel over mijzelf, behalve dan dat ik een paar emmers thuis heb staan.
Blieb is een geluid.. Heeft verder weinig met mij te maken.. als je niet meerekent dat ik redelijk muzikaal ben! :b:
ben een beetje dier, maar niet mijn bedoeling, de "shortbull" was de vetste grootste bruutste tank uit Panzer Front.
ik wilde iets met snelheid dus vandaar Speedfight, maar dat is ook een fop scooter.. dus binnekort wordt het Friebel NL vroeger op de voetbal was dat me bijnaam , en ik friebel nogal graag met de lady's dus passend