Wat zegt je gamertag over jou?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 3 mrt 2007.

1. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik hoop echt dat ik niks te maken heb met mn gamertag :/

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lompe gast die Borat!

Mijn tag is net zo oud dat Xbox Live vanaf de eerste dag in NL aanwezig is. m'n tag is m'n voornaam, simpel zat. Geen ge-: MasterBadboyKillerKingHaloNoobWorldWinner NL:thumbs:

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eigenlijk af waarom je NL erachter zet, is het nog niet duidelijk dat Hans Teeuwen een Nederlandse naam is en ook wel redelijke bekendheid geniet in Nederland.

Over mijn 'oude' gamertag zeg ik eigenlijk liever niets.
    behalve dat Amerikanen hem altijd zo grappig uitspreken: Ben-Gel met amerikaanse G.

4. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Tja, voor mensen die in de Death Metal scene zitten zal mijn G-Tag geen onbekende zijn. Het is een deel van een track title van de band Cannibal Corpse. "Necrosadistic Warning". Vind NecroSadistic wel heel vet klinken en het licht lekker in de "shock value". 28 heeft een persoonlijke waarde 8)

Tijdje geleden speelde ik GoW online, zegt een NL gast tegen mij "Dude, whats with your name man? Does it mean you like it when "negros" are in pain?" Heb me eerst plat gelachen en daarna maar even een korte uitleg gegeven.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Dan zul je ook mijn gamerpicture van mijn Live account wel kunnen waarderen 8)

Deel Deze Pagina