2 controllers en een dvd kit. Dat zou ik graag willen. En een misschien een scart kabel. Al zou ik daar bijna niks mee doen. Als er maar 2 controllers bij zitten. Want ik heb nog steeds 1 controller(ik geef liever het geld uit aan een spel dan aan een controller)
Daarom heb ik de tread ook ff bovengehaald voor de nostalgie, en mijn post zomaar verwijderen, stoute mod Maar om ontopic te blijven. Ik zou graag, klinkt mss dom, maar een soort van adapter om een discman aan te sluiten op de xbox, Waarom: Omdat je dan muziek kan draaien terwijl het spelen, omdat je zo 2 cd's in 1 xbox kunt steken en dan via een programma dat via xbox live kan gedownload worden liedjes kan crossfaden...en nog andere mogelijk heden... Dit is btw de 6de tread van xboxworld, de vorige 5 zitten in een geslote mod forum denk'k
ja het liefst een stuk of 2 games controller ook liefst 2 dvd kit maja zon aanbieding, dat doet microsoft tog nooit edit: haha te laat gezien dat de thread uit 2001 kwam
een fatsoenlijk hoesje bij je game... Daar heb ik me ongelofelijk aan gestoord toen ik m'n xbox kocht. Ik kreeg GT 2002 en JSR future erbij... met z'n tweeen op 1 disc, met z'n tweeen in 1 boekje en zonder hoesje Echt heel slecht als je op die 0,50 cent extra kosten gaat bezuinigen Maar ja, ik heb meteen halo erbij gekocht dus die andere 2 had ik eigenlijk niet nodig _0/ Edit: Live voor 12 maanden gratis erbij?
Vandaar dat deze misschien bovenaan stond. Heb je post niet verwijderd en zie ook niets van een verwijderde post staan Maar goed, discussie is weer lekker op gang. Vind het zelf ook wel dat er een normaal hoesje om een spel mag zitten en geen papieren flutseltje.
Goede bekabeling, niet dat je zoals bij bijna alle standalone vd spelers de scartkabel nog er bij moet kopen. En ook niet zo'n cheap-ass kabel, maar een goede, bijv die advanced scart kabel. Een kennismakings pakket met iig 1 controller, en als het nodig is een afstandbediening om alles te kunnen doen wat de xbox in huis heeft. Speelbare (demo-)spellen, iig 1
dol lekker oude thread *ik zie het stof al zitten* ik zou graag meteen een DVD paket ingebouwd willen hebben *vond het onzin om zo'n ding te moeten kopen* en ook zie ik graag spellen in een fatsoendelijk hoesje. Verder vindik het eigenlijk goed *hoewel 2 controllers in een paket met xbox wel handig is*
ik een heel lekker w++f neeuh geene klets moet erbij zitten dat koop ik zelf wel, gewoon 2 ''s controllers''.
geen standaard pack-in game, gegarandeerd dat dat net een game is die mij niks doet (pgr is zeker een goed spel, maar ik ben geen race fan) van mij mogen ze wel eens zorgen dat dat ding uit de doos DVDtjes kan spelen, ik viond het bij de launch al, en ik vind nog steeds die truc met de DVD kit gewoon een goedkope truc om ons geld afhandig te maken en bij de dreamcast zat toen ik em kocht standaard een scart kabel (geen AV kabel en scart converter dus), en een demodisc, laat ze daar maar een voorbeeld aan nemen
Ach, de Xbox, bijbehorende kabels, 1 controller en een game vind ik genoeg. 2 controllers mits het een mutliplayer game is. Dat is voor mij al genoeg.
Als ik een console koop wil ik dat ie speel klaar moet zijn. Dus 1 (of 2) controllers, kabels en een game naar keuze erbij. Die gamepacks (rossi e.d.) komen zijn daar goede voorbeelden van, alleen zou je de game dan zelf mogen kiezen.
Ik denk dat het beste toch gewoon een spel naar keuze is Desnoods met een kleine bijbetaling (tot 15 Eurie) Of zoiets van een Onlinepack, met de bestverkochte LIVE titel er gratis bij. Of zoiets van een Offlinepack, met de bestverkochte Offlinegame erbij. Zo'n DVDkit erbij is onzin, want je koopt geen GAMEconsole om DVD's af te spelen toch?
Neej, want dat is dan weer 1 mod minder die ik aan mijn xbox kan doen (tja, je bent een xbox-modder, of je bent het niet, he )
als je nou geen zin hebt om te gamen en wel in een dvdtje te bekijken en je hebt geen dvdspeler maar wel een xbox problem solved
Hehehe een chip erin nou goed, de xbox word al in orijs verlaagd dus er komen steeds meer nieuwe aanbiedingen
Een Xbox is al een hele aankoop. Het liefst zie ik er de volgende spullen bij (om het een beetje aanzienlijk realistisch te houden). - Twee controllers - Een keuze uit een aantal spellen, je krijgt er één van.