als je twijfeld morrowind te kopen zou ik het je zeker aanraden, maar onthoud wel dat je dan veel tijd nodig hebt. maar het is het zeker waard want al deze tijd is tijd om van te genieten. En HALO moet je zowiezo hebben. en lees het boek ook effe supper mooi. ik ben nu voor de tweede keer aan het lezen.
waar kun je "the fall of reach" nou kopen? bij bol.com heb ik ook al gekeken maar daar heb ik niks gevonden.
hmm bij mij stond ie er een paar dagen geleden nog wel maar de bestel tijd was wel 3 weken of langer. ik was er dus weer optijd bij. je moet zoeken op halo the fall of reach dan staat hij er wel tussen en anders gewoon op halo zoeken. je merkt vaneiges welke je dan moet hebben.
Halo - hoort bij de Xbox. SSX Tricky - heb ik me heel lang mee kunnen vermaken. Fifa2002 - ook de moeite waard.
dat kan zijn mening zijn!! ik vind Halo btw. mooi. het is altijd handig om reviews te lezen (internet, xboxmagazine, power unlimited) dan kom (ik) er meestla wel uit. en als ik dan NOG twijfel kijk ik naar progs als gamekings en gammo (gamekings keek, begint april weer) dan zie je het in-game.