Als je de nadelen van van de Xbox wil weten , moet je deze vraag in een Forum van de Playstation en Gamecube posten
en dan zeggen ze: te groot, bagger controller, blaat. gelijk heb je. en een pc is toch ook groot en lelijk maar de prestaties zijn goed en DAAR gaat het om
Het lawaai van de Xbox vind ik het grootste nadeel zeker bij fims kijken of spellen zoals Splintercell is dat iritant.
Brutus Het lawaai van de Xbox vind ik het grootste nadeel zeker bij fims kijken of spellen zoals Splintercell is dat iritant. is dat zo hard??
ik vind dat er eigenlijk maar een nadeel aan xbox zit: het lawaai dat de koeling enzo maakt. Als ik een dvd'tje kijk vind ik dit echt super storend. Tijdens spellen heb ik er veel minder last van.
nadelen?? ga er volgende week een halen. Je kan wel zeuren dat er spellen op de ps2 uitkomen die niet op de xbox uitkomen,maar er komen vooralsnog meer vette spellen op de xbox uit dan ik kan betalen. zoals: metal gear solid 2 (februari 200.
Dat lawaai is zeker irritant.. dat zeggen de buren teminste. Kep zelf geen last van 't lawaai, speel of kijk films met hard geluid omdat dat nou eenmaal beter klinkt
De nadelen(tov mijn GC): 1 Design(te groote console en joypad) en dat was hem denk ik,meer komen er niet bij mij op.
maar ja de xbox is ook niet ideaal om dvd's af te spelen. (niet eens regiovrij), maar voor games.....
Het "lawaai" bij dvd's kijken. Boven op de Xbox de zijkantje van die X met die lijntjes komt snel stof tussen en is er moeilijk uit te halen. Verder vind ik alleen maar + punten alleen de prijzen van de games.
Dat er geen reset knop op zit is inderdaad een gemis. Ik speel bijvoorbeeld nu Silent Hill 2 (onwijs vet spel overigens) en wil ik midden in een spel opnieuw beginnen bij een bepaald punt dan moet ik mezelf dood laten maken of de Xbox uit en aan doen.