1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat zijn de nadelen van de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkmoon, 9 jan 2003.

  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    nadelen ... hmm....

    toch wel dat ik hem niet kan resetten (maar das opgelost :})
    Spelen zijn duuuur
    Europa altijd het laatste

    @ WouteR Jij zegt wel anti-microsoft, dit was ik eerst ook dus kocht ik een NGC. Deze games vond ik opden duur zo bagger dat ik de NGC heb verkocht en een Xboxje heb gekocht met de massive pack actie van microsoft. En ik heb nog nooit zoveel op een console gegamed als nu. Ik heb een PSX gehad en een NGC maar de xbox is toch de beste tot nu toe. Mede door een groot scala aan games die mij toch weten te interesseren (Splintercell, Halo, PGR, MGS2:confused:ubstance enzz)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ik heb zo'n naar voorgevoel dat je niet op een site als deze moet zijn om negative reacties over xbox te krijgen
     
  3. ikah

    ikah Guest

    ik heb een xbox en een gamecube ik zie maar nadelen bij de gamecube dan bij de xbox eigenlijk..
    Mischien het enige minupunt van de xbox is dat ie best groot is maar dat vind ik niet erg en ik vind hem zelfs mooi
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb alledrie de next gen consoles, en zie voor de Xbox geen nadelen. (Op z'n omvang na)
     
  5. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ff off;
    DE (ja DE) Xbox mag je eigenlijk niet aanzien als een PC, sure het heeft de onderdelen maar omdat de architectuur anders is in het infeite geen pc meer, anders noemde je een rekenmachine geen rekenmachine maar mini-pc (en dit komt ook doordat de architectuur anders is :))

    Dus je kan et wel vergelijken, maar et klopt nite egt :)
    Want een PC heeft ook nog met andere dingen te maken:
    WINDLOOS!;)
     
  6. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de xbox is geen pc maar een game console en dit is toch de beste die ik tot nu toe heb. was één van de eerste die de xbox had in het begin toen hij uit kwam en heb er verder nog nooit problemen mee gehad. dus ik verwacht dat het ook zo blijft:9
     
  7. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ik heb geen last van hard geluid, mijn XBOX heeft een andere DVD drive gekregen en die hoor je niet eens!!!

    Of je moet je 5.1 set harder zetten:D
     
  8. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een nadeel dat, als je een cd hebt en de liedjes lopen in mekaar over (gemixt), dat de XBOX dan opeens stopt met het eerste liedje en dan overspringt naar het andere liedje.
     
  9. Darkmoon

    Darkmoon ROAAAR

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    wooh dit is een tread van mij een maand geleden en er wordt nog steeds meer berichten :D


    oo ja ik koop toch geen XBOX vind het zonde van m'n geld
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat na bijna twee jaar Halo nog steeds DE FPS is voor de Xbox v.w.b. graphics, gameplay, multiplayer.

    Er komen genoeg games uit maar zijn over het algemeen ports van PS2 games wat dan ook aan de meeste games te zien is. Dus het grootste probleem tot nu toe voor mij is dus te weinig Xbox Only games die echt boeien.
     
  11. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nummer van een cd draait kan je het liedje niet vooruitspoelen.:mad:
     
  12. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrom is in hemelsnaam een forum over de nadelen over een xbox ? :confused: . Ik snap het nut er niet echt van want de xbox heeft alleen maar voordelen :D
    - kan dvd's draaien : cube niet
    - beste graphics : ps2 integendeel
    - beste audio of te wel 5.1 uitgang : heeft geen andere console
    - Spellen zijn evenduur dus dat maakt niks uit
    - xbox kun je online
    - xbox heeft een HDD :9
    - heeft beste trilling : bij cube is het meer zoiets van , voel ik nu iets of hoe zit dat : NEa dat zal wel niet. :p
    - xbox heeft betere controllers groot en klein : cube krijg ik kramp
    - xbox heeft in elke controller 2 ingangen voor 2 memorycards das in totaal 4 x 2 is 8 xtra memorycards : ps2 + cube max 2
    - de xbox heeft widescreen : cube + ps2 niet
    - de xbox spellen die van microsoft uitkomen zijn allemaal uitblinkers zoals halo , Unreal chamionchip, dead or alive 3 , splinter cell : de cube + ps2 hebben alleen maar vervolgen en de spellen die ervoor uitkomen zijn meestal niet tha bomb.
    - de xbox heeft een mooier uiterlijk , lekker groot omdat er zo veel mooie spullen in moeten :p:D : de ps2 is net een zwarte doos en de cube net een radio :confused:
    - de Hardware die ervoor uitkomt is mega : in tegenstelling tot de cube en de ps2 komt nauwelijks wat toffs uit ! :confused:
    - microsoft promoot de xbox beter ;)

    of tewel er zijn gewoon geen minpunten voor xbox !! ;)

    heel veel dank Robo ;) :p
     
  13. twist

    twist Guest

    woah!!!

    *Is ut met robo eens (100,02%)* :9

    er was iemand die mij probeeerde wijs te maken dat de gamecube sterker was dan de xbox, zelfs nadat ik de specs naast elkaar legde|:- hij beweerde ook dat zelda een te sterk spel was voor de xbox. lol
    de xbox is gewoon et beste van al de consoles op dit moment, er zitten gewoon niet echte nadelen aan.. misschien wel wat nadelen maar die zie je bij elke andere console.
    sommige mensen vinden de xbox te groot en vinden hem daarom stom en kiezen dan voor een ps2 of GC, maar ff serieus maakt dat zo veel uit (hoe groot ie is) je moet wel een heel klein kamertje hebben als ie niet zou passen wahah
     
  14. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    De grootte vind ik geen nadeel hoor! Ik vind het zelf leuk dat hij groot is! Hij toont groots en solide aan, ik vind het ook de mooiste console van al!
     
  15. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    De cube en de PS2 hebben wel degelijk widescreen hoor!
     
  16. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry dat wist ik niej , maar toch blijven ze K*U*T consoles.
    ik weet dat de xbox groot is , maar jah dan heb je ook wel wat.
    en trouwens ik heb er geen probs mee dat ie groot is ,
    want ik neem hem vaker mee in een rugzak anar een vreind :) en dan past er een xbox in 2 controllers + dvd kit + 8 spllen of zo.
    eigelijk heb ik de conclusie gevonde van dat ''groot''zijn:
    Iedereen van een andere console zegd dat ie groot is en daarom begin je zelf te denke van wow dies eigelijk wel groot jah, hetzelfde met de controller die is gewoon mega fijn : goede trilling enzo maar de xbox is gewoon voor alle leeftijfen . een grote en kleine controller. De cube is dus duidelijk gericht op jongen leeftijden dat zie je aan de echt kleine controller.
    en nu nog over de kast nog ff : hij is wel groot i.v.m de cube + ps2 maar in de xbox zit wel een HDD + een DVD lade , die harde schijf zit in geen van beide consoles en de dvd lade niet in de cube......

    greettzzz Robo :)
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Op het gevaar af off-topic te gaan...

    Het grootste nadeel van de Xbox is dat het een verslaving is die niet gratis wordt verstrekt... :confused: :'-(
     
  18. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me altijd afvraag is wat mensen zo gebruikelijk doen met een specifieke console wanneer ze klagen dat ie te groot is..

    Ik bedoel, wat is te groot? Hoezo te groot? Hoe kan een console in godsnaam te groot zijn?

    Ik snap het gewoon niet.. Proberen ze hem soms in hun kont te steken of zo? Dat moet men ook niet doen.. Daar is de Xbox inderdaad te groot voor..
     
  19. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat zei ik ook al en dat heb ik ook proberen uit te leggen zie vorige pages :).
    idd xbox is helaas geen gratis verslaving :cool:
    maar als je wat voor je xbox koopt ben je ook lekker zoet :D
    vooral lekekr op XBC want dat is echt mega wreed ;)

    greetzz Robo
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, terug naar on-topic, dan:

    Ik vind het nadeel van de Xbox, evenals van andere consoles, dat de fabrikant allerhande nare deals sluit met game-producenten. Je wordt als consument bijna gedwongen om meerdere consoles te kopen als je een bepaalde game leuk vindt. Dus als je Halo, SuperMario en GTA leuk vindt dan trek je beurs maar, want je zult maar liefst drie consoles moeten kopen.

    (Poging tot) monopolisme (*) is wel leuk en aardig (want het werkt kwaliteitsverhogend als een game-producent zich op een enkele console kan richten), maar de consument wordt hierdoor financieel toch wel sterk benadeeld!

    /edit: (*) Ik bedoel dus het soort afspraken waarbij een producent zich verplicht om slechts voor één console te ontwikkelen.
     

Deel Deze Pagina