Hm. Ja. Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt dat ik een Xbox heb gekocht. Maar ja, ik heb er dan ook de helft van de winkelprijs voor betaald en als je het zo bekijkt dan valt het wel weer mee. Maar ik heb ook een PS2 en dan vallen de nadelen van de Xbox eigenlijk het meest op. Belangrijkste vind ik die controller. Zuigt echt zwaar. Tweede zijn de spellen. Er zijn gewoon te weinig toptitels in vergelijking met de PS2. Derde is dat je weer stom moet gaan betalen voor een DVD kit. Sony vraagt er tenminste geen extra geld voor en je moet ook niet per se een afstandsbediening kopen. Het ding is ook nog eens heel groot en lelijk en loopt vaak vast. Voordeel is dat de graphics IETS mooier zijn. Maar das ook alles.
Monopolisme werkt helemaal niet kwaliteitsverhogend! Juist het tegendeel is waar. Want als Microsoft de enige is die een bepaald spel mag uitbrengen, waarom zouden ze er dan veel geld in steken? De mensen kopen het toch wel aangezien zij de enige producent zijn. Dus hoe meer concurrentie, hoe beter. En Microsoft ziet in dat ze een beetje aan het verliezen zijn en dan gaan ze maar ontwikkelaars en dergelijke opkopen. Jammer.
Waar slaat dat nou weer op? Die Xbox is gewoon veel te groot om in een beetje normale televisiekast te zetten! En als het toch past dan kan de warme lucht niet weg en loopt het zootje vast. Is dat dan wat Microsoft wil?
Mijn videorecorder is even groot als de xbox. TV kasten zijn juist gemaakt op dergelijke groottes en dat past gewoon.
van die warme lucht is idd wel een probleem. Je moet hem wel in een open kastje of helemaal niet in een kast zetten anders wordt het al na een paar uurtjes erg heet.
Ik vind een groot nadeel van consoles, dat de producenten, naar mijn mening spellen expres klein houden... er wordt maar een klein deel van de dvd gebruikt en de spellen zijn leuk, maar gaan wel vervelen, waardoor je toch snel weer nieuwe games gaat halen... maar wat ik zeg... dit is maar een mening.
Echt waar? Weet je dat ik de hele aanschaf van mijn XBox, inclusief alle games, al ruim heb terugverdiend met de tijd die ik alleen al aan Halo heb besteed? Wat een waanzinnig machtige game is dat! (Maar ik ben dan ook een echte FPS addict. Laatst liep ik met mijn Uzi door het winkelcentrum en... euh... dat is een heel ander topic... ). Het wordt volgens mij tijd dat je serieus geld opzij legt voor de aanschaf van Halo, want dat is nou net een game waar je uren en uren mee bezig kunt zijn (als je van het genre houdt). Ik vind Halo nou net (naast Xbox Live!) het grootste voordeel van de Xbox!
Ok, dat van die monopolie had ik inderdaad verkeerd gelezen en dat klopt dus wel. Maar nog steeds vind ik dat de Xbox net iets te groot is vanwege die warme lucht. Mijn videorecorder is inderdaad net zo groot, maar die hoeft ook niet zoveel te koelen als een Xbox! Dus echt in een televisiemeubel kan je 'm niet fatsoenlijk kwijt, tenzij het heel groot en ruim is.
nadelen nadelen als je afstandbediening kapot is kun je geen dvd meer bekijken je moet een kabel kopen voor digitaal geluid hij is te groot controller te zwaar volgens mij vaak kapot kijk maar bij andere treads bv kraken piepen vast hangen geluids problemen lade niet dicht krijgen enz geloof dat dit er nu wel genoeg zijn zal nu wel als anti x box worden bestempeld hahahaha
Echte nadelen heb ik nog niet gevonden aan de Xbox - de controllers zijn precies goed - heb geen last van de grote (zoals er gezegd wordt de lengte maakt niet uit het gaat erom wat je ermee doet ) Een klein nadeel vind ik dat de Xbox soms te veel geluid maakt, als ik een DVD zit te kijken heb ik af en toe last van de koeler
De xbox is niet te groot maar wel te zwaar Als dat ding in men rugzak zit begint ie wel door te wegen na een tijd Voor de rest niet veel nadelen... oh ja... Voor elk ding dat de xbox niet heeft is er wel iets anders dat de ps2 niet heeft vb: -xbox standaard geen digitaal geluid<->ps2 geen 4 controllerpoorten -xbox geen dvd's zonder afstandsbediening<->bij de ps2 betaal je je blauw aan memorycards
ik snap eigelijk niet wat een forum zoals dit op een xbox forum page hoort , als je wilt weten wat de nadelen wilt horen moet je naar een cube / ps2 site gaan, daar leggen ze de kritiek vast van de xbox , hier kome alleen mensen die een xbox hebben en er geen spijt van hebben , ( als degene die er spijt van heeft nog hier komt is ie toch een beetje in love op de xbox ) Greetzzz Robo
nadelen alle drie de consoles hebben voor en nadelen er is er geen een die er uit blinkt ik vind als je er een wil kopen kijk naar het spellen aanbod en beslis dan heb je meer geld koop je twee of drie consoles zelf heb ik een gba ps2 en x box waarvan ik de gba het meest bespeel en laten we eerlijk zijn de gba is niet het neusje van de zalm hahahahahaha maar je kunt wel spelen waar je wil en dat kunnen we van de ps2 x box en gc niet zeggen
Echt die mensen die zitten te zeiken dat de Xbox te groot is Koop een GameBoy. Joepie, lekker klein. Hoi Hoi. Zucht
Damn dan ben je best zielig , als je een ps2 + xbox hebt en dan op je GBA gaat spelen . zelf heb ik ook een GBA maar ik speel het alleen op de plee en als ik op vakantie ben ind e auto. want als ik ergsn heen ga neem ik toch mun laptop+ xbox meej LL Greetzzz Robo