1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat zijn de nadelen van de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkmoon, 9 jan 2003.

  1. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf gewone ADSL verbinding, die Gb verbinding is van ZAM-081. CC had ik ook probleem mee, maar was toch al van plan om er 1 aan te schaffen voor vakanties.
    En dat M$ zo moeilijk doet............. tsjaaa.......... ik heb me er bij neergelegd............
    Volgens mij lijkt het alsof ik je probeer over te halen
    ;)
     
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHAH ja en als je nog even zo doorgaat lukt het je straks ook nog............8)
     
  3. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb alledrie de next-gen cosoles, (ps2 gc en xbox) als ik moet kiezen is toch wel de xbox de beste.
    Dat ie groot en zwaar is, is juist goed, als het zwaar is, dan is het kwaliteit ;)

    Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat de spellen wat duur zijn, en dat de controller niet de beste is vd drie, hoewel de controller s weer een hoop goed maakt.
     
  4. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, als je zo doorgaat......... Maar ik hoop dat je me snapt. Als het allemaal zo moeilijk moet dan hoeft het van mij niet meer. Hoe mooi het ook is. Het wordt steeds gekker.............
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, had vorige week toen HALO2 werd uitgesteld ook zoiets van: laaaaaaaaat maar......
     
  6. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige nadeel(tje) vind ik eigenlijk het lawaai

    bij games heb ik er geen last van maar bij dvd's erger ik me er wel eens aan
     
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen vcd en s-vcd's meer

    Ik moet mijn dvd speler laten staan omdat de xbox geen vcd's en s-vcd's afspeeld!, erg jammer.
     
  8. LadyBug

    LadyBug Guest

    De prijs is het groote nadeel
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    het grootste nadeel is dattie geen nadelen heeft:+
     
  10. ikah

    ikah Guest

    dat is een voordeel...
     
  11. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    prijs van spellen.. als ik kijk naar prijzen van GC spellen valt mijn mond open!vet goedkoop zijn die! kunnen die xbox spellen ook wel wat cheaper! verkopen ze d'r meten meer...
     
  12. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem niet afzetten met de controller

    ik ben te lui om 3 stappen te zetten vandaar
     
  13. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    te weinig spellen die uit komen die ik echt echt moetr hebben, zit nu te wachten op Brute Force, maar als ik eerlijk ben geldt dat voor al mijn consoles. Koop normaal zo'n 5 spellen per maand, maar de laatste tijd weet ik niet wat ik moet kopen.
     
  14. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ander nadeel is inderdaad de prijs van de Xbox spellen.
    een xbox spel kost in de VS zo'n 50 dollar is ongeveer 47 euro.
    In de VS kost een gamecube spel ook ongeveer 50 dollar, hier kost ie 60 eurp. Waarom moet een xbox spel dan nog eens 10 euro (en 23 euro duurder dan in de VS) duurder zijn.?????
     
  15. ikah

    ikah Guest

    ben echt niet mee eens dat de xbox spellen duur zijn tenopzichte van de GC.
    Ga maar eens naar replay videogames dan gaat een wereld voor je open spellen zoals rallysport challenge 30 euro splintercell 40 euro Amped 20 doa3 30 en nog veel meer afgeprijste spellen en ze verkopen er ook heel veel 2de hamds spellen die kosten meestal 30 euro of minder.
    BTW replay videogames is versprijd over heel nederland degene waar ik het over had zit in eindhoven.
     
  16. Darkmoon

    Darkmoon ROAAAR

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    mwha ik vind het ook een nadeel Dat die klere Microsoft nog meer geld wil veridienen. Je Moet een goede internetverbinding hebben Met de pc kan je dan zo met spellen op internet. En bij de Xbox moet je nog een appart Abbo moet nemen Live..

    ..................................................................................................

    Ik kan dit wel zeggen maar ik heb nog niet eens een Xbox en ik koop er oog geen ook :p

    Ik heb een hele goede reden daarvoor
     
  17. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat vind ik dus ook het verrote van Microsoft. Alles moet weer anders en het moet zo veel mogelijk geld opleveren...........
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Té weinig "xbox only" spellen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat een kul argument! :+

    Denk je dat de andere bedrijven niet uit zijn op winst, winst en meer winst? Sterker nog wil jij zelf niet meer geld gaan verdienen?

    Alle bedrijven willen winst maken en zoveel mogelijk centjes verdienen en wat betreft xbox live... Het is een hobbie .. je betaald voor het ranking systeem en een unieke gamertag. (lid zijn van een voetbalvereniging is duurder). Wat betreft internet ... ik speel nooit met mensen met een trage internet connectie en als ze er zijn kick ik ze. Heb je al eens on-line gespeeld met een GC of ps2? Ik had alleen maar last van lag .. ja das handig }:] geef mij maar breedband!

    Mijn grootste probleem van de xbox is dat ik de design van de doos tegen vind vallen ... de xbox is een logslagschip
     
  20. Da_G

    Da_G Method Man

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet een s met die nadelen van de PS2 de graphics zijn niet zo mooi als de andere consoles maar ze zijn wel mooi.
    En die controller vind ik wel fijn in de hand. Had je beter bij Xbox kunnen zetten, die is veel te groot. Als ik op mijn Xbox heb gespeeld en ga daarna op mijn PS2 of GC spellen dan lijken die controllers moeilijk klein.
     

Deel Deze Pagina