Nee geen nadelen, en de grote is voor de hardeschrijf die een hele hoop goed maakt! De heetl avn die kut mem. cards kopen
Waarom...misgun je t andere? Zolang de xbox versie geen slechte (of goede ) port is vind ik t niet erg dat andere consoles em ook draaien Zo zou ik zelf graag Metroid Prime op de box hebben
Je hebt gelijk hoor, maar die multiplatform spellen zien er over het algemeen niet uit! Leuk hoor zo'n Medal of Honor-Frontline, maar waarom heb ik de hele tijd het gevoel dat ik op een PS2 zit te spelen. En dat is tegenwoordig bij elke port het geval, redeneren vanuit de laagste maatstaf (PS2 in dit geval) en dan voor de betere machines het hele spel maar een beetje opknappen. Het is toch eigenlijk van de gekke dat HALO, een jaar na zijn release, het mooiste spel is voor de XBOX. Het is het enige spel wat ik in mijn bezit heb die ik mijn vrienden kan tonen en daarmee mijn XBOX aanschaf verantwoord (en BMX XXX natuurlijk HAHAHA -dat spel lijkt me echt een dramatisch dieptepunt voor de XBOX-).
een schande dat een thread over de nadelen zoveel replies heeft of zijn het allemaal dezelfde naw ja, ik vind de Xbox gewoon een prachtapparaat dat een beetje stoffig is : krassen op m'n Halo CD!!!!!!
Te weinig xbox only spellen wordt er gezegd. Tja 't is maar wat je belangrijk vindt, misschien moet je dat wel als reden opgeven omdat je toch nadelen moet vinden. In het geval van Splintercell ben ik het er wel mee eens. 1 van de mooiste xbox-titels van het moment, komt ie ook uit op de pc, die lelijke playstation 2 en zelfs de gamecube! Das jammer :{ Het andere argument was het typische "geldsyndroom" van Microsoft. Alsof ie nie rijk genoeg is, die Gates. Het begon allemaal met een redelijk hoge prijs voor een xbox met 1 controler; zonder spel dus. Na de aanbieding heb ik hem ook direct gekocht, maar dan ben je nog lang niet klaar. Eerst maar weer heel flauw een dvd-kit apart verkopen i.p.v dat gewoon ff in te bouwen. Dan komt er nu ook nog 's een xboxlive, waar je jaarabbo's voor moet betalen. Verder daarvan nog een beetje laf dat guests niet kunnen meeluisteren/praten, waardoor je een 2e account zou moeten nemen als je dat zou willen. Behalve deze nadelen ben ik er nog steeds van overtuigd dat de xbox het bestgemaakte speelgoed/spelcomputer ooit is en de nadelen in het niet vallen bij de gigantische grafische power en gameplay
Nou nou zeg, vertel mij eens wat nu nog gratis is tegenwoordig?. De Xbox is de eerste console die met een sublieme verbinding online gaat en daarmee mensen over de hele wereld met elkaar in contact brengt doormiddel van die geweldige headset. Het live abbonement gaat zo'n 55€ per maand kosten, ik wil nog wel eens zien hoe dit afloopt met bijvoorbeeld de playstation2 die het tenslotte over gaat laten aan de game ontwikelaars. En wat online playing op de pc betreft, ook met een pc heb je een goede verbinding nodig die geld kost dan moet je nog eens je eigen aanmelden bij gamespy, ubi soft etc. om een spelletje te kunnen gaan spelen en die kosten als je de reclame niet wilt ook geld. En dan nog kun je de kwaliteit van die netwerken niet vergelijken met die van Microsoft. Ten tweede zijn de graphics van een zeer goede kwaliteit, toen ik het zag was ik voor de eerste keer overtuigd om de pc niet meer te gaan upgraden met dure videokaarten etc. Mocht je de spellen duur vinden heb dan geduld net als ik en koop ze tweedehands. Het enige nadeel van de xbox vindik zelf het huidige aanbod van games en bij het Live netwerk vindt ik het jammer dat je de gamers tag niet kunt veranderen.(mijn insperatie kwam namelijk pas nadat ik mijn tag al had gecreërd.). Verder is de playstation die behoorlijk ouder is ook een leuke machine en de gamecube ook, maar over smaak valt oneindig te twisten en voor mijn is de xbox een echte topper. Salva
live abbonement 55 euro per maand? Lijkt me sterk sinds een starterkit inclusief headset 59 euro voor een jaar kost.
alsnog wat veel, ik ga er vanuit dat het rond de 40 euro komt te liggen. Hoop niet dat het veel meer is :{
ik heb een nadeel gevonden! maar dat heeft dan met Live te maken, dat ik niet tegen mijn friends kan spelen uit mijn friendlist (sommige dan, die vlakbij wonen)
Hij is grOOOOOOOt, en microsoft is goed!!!!! Als hun er niet waren hadden we nu niet zo'n goeie console gehad
Dat ligt aan je internet provider! Ik heb @home en ik naar vrienden die in de buurt wonen ook geen bestanden via msn enzo versturen, best lastig Heb je ook @home??? dan ligt het daaraan! ik denk dat het rond de 70/80 euro zal gaan liggen en dat ze er dan een live spel bij doen
Daar zal je dan in ieder geval voor moeten kunnen kiezen. Anders krijg je er een live-game bij die je al heb!
de gewicht : moeilyk vervoeren pryzen : games zyn duur ( maar dat is wel wat beter dankzij de classics ) accesoires : zyn ook duur ( laat third party erbuite )