1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat zijn de nadelen van de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkmoon, 9 jan 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik vind de Xbox helemaal niet te groot...dat vind ik juist mooi...het heeft wel iets...tenminste een ECHTE console...en niet zo'n "frut" formaat zoals de Gamecube...

en het gewicht...ach tvalt best mee..het schilt dat ik 'm niet vaak hoef te vervoeren...maar als ikdat moet doen..dan valt dat nog reuze mee...nee ik zie bij de Xbox helemaal geen nadelen

2. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    okay hij is niet super groot of zo maar ze hadden wel wat aan het design kunnen doen want zo'n zwart/groen geval past niet bij je dolby D set en tv.
    Voor de rest hebben ze nog te weinig live toppers

3. ikah

ikah Guest

kvind het uiterlijk super strak en de games zijn vet goedkoop vergeleken de concurentie!

4. PalmBeer

PalmBeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadelen, voordelen, bullshit

Wat een gedoe, ik ben sinds kort ook een bezitter van een Xbox, heb weliswaar pas 1 game en nog 3 in de post zitten (www.ebay.de kan je ook HEEEL goedkoop dingetjes vinden!) Maar ik heb zelf 8 consoles, niet om op te scheppen.

Xbox heeft een aantal prachtige games, maar als ik eerlijk ben minder als bv de snes of gamecube. Snes blijft voor mij nog altijd de beste, zijn zo ONTIEGELIJK veel goede games op uitgekomen, was niet normaal.

Cube begint ook aardig, fuck de verkoopcijfers of het zogenaamde kiddie imago. Bullshit allemaal. Heb met volle teugen genoten van Mario Sunshine, Metroid is een van de vetste games ALLERTIJDEN en heb sinds een weekje zelda en dat is al helemaal een genot.

Wat boeien mij die graphics. Ja Xbox is sterker grafisch en kwa geluid, maar noem mij 1 game die je nog na 5 jaar wilt spelen puur alleen om de graphics, het gaat om de gameplay jongens. En dat is helaas iets wat de meeste developers over het hoofd zien.

De box heeft nou eenmaal niet zoveel geweldig Xbox only gameplay vernieuwende games. Halo is vet, maar wat heb je dan nog als xbox exclusive die zo geweldig is? Splinter? wordt toch mooier op de PC. En wat is er dan nog? allemaal leuke games, geef ik toe, maar het draait bij de box games helaas voor 80% uit welke game de mooiste graphics eruit kan pompen.

Metroid en zelda zijn ook gigantisch mooi, maar die hebben ook vernieuwende gameplay. Evenals games als monkeyball of animal crossing.

PS2 heeft in mijn ogen ook niet zoveel geweldigs te bieden. GTA? Sure, maar komt ook op PC. En wat dan nog? Final Fantasy is niet zo geweldig, tekken is gewoon een update met betere graphics.

Nee ik blijf erbij, je moet een console kopen voor de games, en dan vooral voor de gameplay ervan, want dat is de enigste reden dat je over een jaar nog een spel zult opstarten. Omdat je er plezier aan beleeft het te spelen.

Sure Xbox is gigantisch en loodzwaar vergeleken met de cube, sure xbox live is reteduur, maar SO WHAT. Als de games echt leuk zijn om te doen, als je met meerdere mensen rond een box kan gaan zitten en er uren aan kan besteden en achteraf kan zeggen dat je een geweldige avond / middag hebt gehad.

Dat is toch waar het allemaal om draait? Of ben ik nou zo oldschool dat graphics me niet boeien en ik buiten de boot val van de gamers die developers voor de ogen hebben bij het maken van games.

ALLE consoles hebben nadelen en voordelen, maar uiteindelijk komt het op het spelaanbod neer of een console het waard is om te kopen. Ik kreeg mijn box voor nix bij een abo, dat is om eerlijk te zijn de enigste reden dak er nu een heb, want niemand hier kan mij 10 games noemen die het echt waard zijn om een box aan te schaffen denk ik.

En als iemand dat wel kan verwelkom ik zijn / haar mening en verander ik mijn standpunt misschien. Tot dan zie ik de box meer als een leuk ding erbij, dan als een hoofdconsole. Want dat blijft de cube op het moment toch nog voor me...

My 2 cents...

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: wat zijn de nadelen van de XBOX

ja als je op een kutforum komt...(bv GameQube.nl)
    daar zullen al die fanboys wel zo reageren...maar een echte gamer zal wel serieus zijn
    :cool:

wtf maakt het nou uit wat voor formaat een console heeft? als je een GC zou hebben zou je vast wel tot de zielige groep behoren die de XBOX afzeikt om de grootte|:-

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Re: Re: Re: Re: wat zijn de nadelen van de XBOX

als je 's ff rustig doet...ik zeg toch dat het niet uitmaakt wat voor formaat een console heeft...lees eerst 's wa posts boven de mijne..dan zie je waarom ik da zo zei...

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen die lopen te zeiken op een andere console zijn denk gewoon een beetje jaloers denk ik maar ik vind dat elke console zijn voor en nadelen heeft dus ik vind dat ze gelijk zijn.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    idd iedere console heeft zijn voor en nadelen, ikzelf zag de meeste voordelen voor mij in de xbox, daarom heb ik die ook gehaalt, en de xbox heeft mij zeker niet teleurgesteld, maar de andere 2 wel, iig de ngc want de ps2 vond ik sowieso al niet veel..
    maar toen ik een console ging kopen zat ik te twijfelen tussen ngc en xbox, ngc vanwege zelda en metroid, maar nu ik metroid heb gezien vind ik het egt tegenvallen... ja idd ik vind metroid tegennvallen.. ik heb het ook tijdje gespeelt maar nee, het heeft niet iets van ok nou ben ik er jaloers op...
    maar de xbox is zeker niet tegengevallen, hij is zelfs nog beter dan dat ik ervan had verw8

9. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook te twijfelen tusseneen GC of een xbox maar toen had een vriend van mij een GC gekocht dus toen dacht ik dan koop ik een xbox en dan kunnen we gewoon bij elkaar gamen maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de xbox kiezen.

10. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een Ps2 en een Xbox :D

Gamecube zit ik nog een beetje over te twijfelen...

Nadelen aan de xbox...? Ik heb er nog geeneen gezien...

Misschien dat je geen SVCD's erop kan kijken ( zonder hem te modden ) Maarja ,dat kan op de PS2 en GC ook niet..

Out , Rocky

11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nadeel: loopt soms vast

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nadeel: Duidelijk --> een remote zonder funkties...xbox moet middels remote op pauze/naar hoofdscherm/uit kunnen..

Verder mis ik een 3 cd lade of zo...want ik speel meestal meer games door elkaar heen en dan is het wisselen klote..

m-X

13. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand weleens iets gehoord over dat de Xbox dvd's van een bepaald merk niet af kan spelen want een vriend van mij had dat dus. Iemand enig id?

14. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste van de genoemde nadelen hier zijn gewoon een luxe-probleem. (3cd wisselaar, want dan hoef ik de spellen er niet uit te halen). Beetje Lazy8) En dat nadeel van dat ie groot is, who cares? Als ie eenmaal staat hoef je hem echt niet vaak meer te verplaatsen, en ik ga er van uit dat de meesten van ons toch wel genoeg ruimte hebben om hem neer te zetten.

15. ikah

ikah Guest

jep maar ik vind de xbox eigenlijk een strakker uiterlijk dan de cube hebben als je zo eens kijkt ah wat is ie mooi he die grote X er boven op en dan dat groene teken erg mooi.

16. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch wel iemand op het Xbox forum die dit weet?!?

17. twist

twist Guest

Ja dit klopt, sommige dvd''s kunnen niet worden afgespeeld, staat ook in de gebruiksaanwijzing:

:cool:

18. alibi

alibi Guest

ik weet toevallig dattie "volle maan" niet kan afspelen! nou is dat geen gemis op je tv, maar toch om het maar ff te weten!

Deel Deze Pagina