Klopt maar gelukkig zijn er genoeg sites waar je toernooien kan spelen en mensen op kan nemen in je friendslist die wel tof zijn. Denk aan sites zoals de europeantopspintour.com (ETST) en globaltopspin.com (GTA). Altijd als ik wil spelen zijn er wel mensen online in mijn friendlist.
RB6 wordt echt zwaar veel gespeeld. UC ook wel. MA ook en MM3 ook veel. CS ook trouwens. Als ik speel op live is het echt altijd druk.
lol en DTM2? dat MOET toch wel meer gespeeld worden dan XIII, ik bedoel het spel is zoveel beter (op live) najah
ok ik volg je advies op! PGR2 vink superdol RSC2 ook dus dan vindik deze ook wel leuk denkik, of niet? Hoe dan ook issie niet te moeilijk? want ik wil niet dat ik echt maandenlang bij 1dezelfde race bezig ben
DTM is vooral simulatie en PGR2 en RSC2 zijn meer arcade gericht, het hoeft dus niet persé dat je DTM2 leuk vind omdat je die andere 2 ook leuk vind. Ik vind pgr2 en rsc2 ook erg leuk maar DTM2 niet omdat het toch een ander soort, meer simulatie gericht, spel is.
ik heb PGR2, DTM2 en RSC2 (2 dagen) top3 (volgens mijn mening) 1: PGR 2 2: DTM2 en RSC2 Heb je klein budget maar wel live raad ik je PGR 2 aan de discussie DTM2 en RSC2 moet je ander topic maar vinden. Ik vind DTM2 en RSC2 even goed hoewel ze op 2 verschillende manieren goed zijn.
DTM2 heeft toch ook een rally-onderdeel? is het spel dan niet wat 'uitgebreider' dan RSC2, want dat vondik *hebbem zelf gehad* beetje beperkt, alleen maar racen om een goeie tijd in Rally/Hillclimb *wat op hetzelfde neerkomt* en Ice Racing, Crossover en dat andere *komt ook op hetzelfde neer*. DTM2 is wat gevarieerder isset niet?
Ja DTM2 is gevarieerder. Maar feeling met wagens is slechter vind ik want bij RSC2 voel je de wagen echt helemaal net als bij PGR2. Als je in een auto zit voel je de motor ook via je kont handen en voeten dus bij optrekken etc moet je feedback krijgen wat ik bij DTM2 niet kreeg. Alleen hobbels etc. DTM2 speel ik zelf voor de supercopa, dtm, GT klasses en af en toe straat races. DTM2 is misschien gevarieerde maar echt de helft van de gametypes laat je links liggen. Truck racing slaat nergens op, Rallycross is geinig maar stelt ook niets voor. PGR2 is altijd vet en heeft wat het wilde uitbeelden goed uitgediept. RSC2 is goed op gebied van rally (misschien iets te arcade) maar dat maakt online competiviteit alleen maar groter. DTM2 is goed in circuit racen. basta mijn mening
ah quicksilver nu snappik 'm, nou ik kannem overmorgen zelf proberen *als Tyrox zich aan de afspraak houdt *
ik heb nu nog niet zo lang geleden rtcw aangekregen en ik verschoot nog van de hoeveelheid servers die nog te vinden waren...
wat voor mappen heb je nog voor rtcw dan want ik speelde het voor de pc erg en ik speel nu enemy teritory
is dat een druk spel want een online vecht spel lijkt me wel vet lekker iemand inmaken en dan in zijn bek uitlachen