ik vind dat wolfenstein met een 9 de plaats het ook zeer goed doet hoor om al meer dan een jaar gereleasd te zijn
ik heb net bij mijn werk rbs6 black arrow binnen gekregen, het leek er gewoon hetzelfde uit maar net iets beter. ik denk dat deze ook weer heel druk gaat worden
Bij mm3 afentoe. Dan is er zat te beleven en veel servers met Huner mode erop. En soms is er gewoon niks. :{
PGR2 is druk als racegame zijnde. RB6 Blac arrow is denk ik het drukst. En midtown madness beleeft soms een revival.
Tja, Rainbow is ook heel erg populair onder Amerikanen. En Walrus, wanneer gaan we weer een potje doen zodat ik je slagtanden als trofee kan hebben ?
PRG2 is ereg leuk online. Vooral als je bij een zooitje britten in de room komt die "Cat & mouse" gaan spelen. iemand wel eens gedaan?
hmmz kan me dit niet herrinneren hoor NLers kick ik nooit tenzij ze de game verpesten maar het kan ook zijn dat ik je niet heb horen praten en dus dacht dat je een amerikaan was en je dus heb gekickt om plaats te maken voor NLers, mijn excuses
jah, vanacht mijn allereerste potje op live gedaan, meteen cat & mouse. Die gasten zijn super melig op xbox live.
Is dat een mode die ze zelf uitgevonden hebben? Of zit die standaard in het spel? En wat houdt dat in?
Klopt, m'n headset lag nog bij iemand anders, die had ik dus niet op. @GforceGTi: Cat and mouse is idd erg leuk, maar Last Mini Standing vind ik nog leuker, vooral in de finale met maar 2 mini's en 6 supercars...
Eigenlijk best wel wat: Black arrow Splintercell crimson skies counterstrike Burnout 3 Allemaal vette spellen