Ik denk niet dat hier vast lopen in de de vorm van het spaak lopen van de game bedoeld wordt LOL. Mijn ervaringen zijn recent met : 1. Splinter Cell: level 4, CIA, geen wapens, héél irritant. Ik heb ook geen geduld om er dan wél langs te komen. Het spel is inmiddels (gelukkig) uit mi'n verzameling verdwenen. 2. Blinx. Fantastich spel. Totdat je bij de eindbaas komt, eerst vier oude bazen verslaan voordat je aan de definitieve eindbaas mag beginnen! Lame, saai, lastig, irritante en vooral niet leuk! Meeste andere spellen loop ik (vrijwel) zonder veel moeie door. Maar de bovenstaande twee verpesten het IMO voor het hele spel!
Ik had het vorig jaar met Prisoner of War. Op een gegeven moment kwam ik ergens niet voorbij en dat keer op keer op keer. Nu, een half jaar later, gaat het weer goed met me en heb ik hem sindsdien nooit meer gespeeld.
Golden sun 1 voor de GBA: dan kwam je in de eerste tempel (waar je Mia ontmoet) terecht op een klein eilandje met een groot godenbeeld ernaast. Ik wist bij god niet wat ik moest doen, ging uiteindelijk maar dertig keer heen en weer springen. Komt mijn neefje langs, die zegt: "duh, je moet gewoon ply doen" Ik doe ply, en hoppa, ik kan over water lopen... En ook al die oude point and click adventures. Monkey island 3 en Grim fandango, als je ook maar een dingetje vergat, zat je gelijk muur en muur vast. En ik was pas 10 toen ik die spellen speelde...
Ahh, dammit Quack, dat was dus een *major spoiler*. Hopelijk vergeet ik het over twee weken als ik er eindelijk ben.
ja met golden sun zat ik ook vast man......met een aanval die cloack heette kon je iets stil laten staan en daar kwam ik na een paar dagen achter dat ik DAT juist moest gebruiken bij zo'n beest die ik moest vangen.....maar voor de rest, golden sun en zijn raadsels enz. zijn echt gewoon in 1 woord: BRILJANT!
ik zit met blinx in een level vast, in het begin is het wel leuk en aardig, maar naarmate je verder komt, hoe meer je in tijdnood komt en moeilijk het word. Ik heb trouwens net Metal gear solid 2 uitgespeeld, jezus wat een credits op het eind, niet normaal man Ik kon gewoon de hond uitlaten( die ik niet heb) en daarna nog even een stuk hardlopen en naar de dierentuin gaan een giraffe een schop onder ze hol geven, en dan bij de bakker een afstandsbediening kopen, en als ik dan terug kwam dan waren die credits nog bezig maar verder wel een toffe game, maar raar verhaal:{
eerst op de benen knallen zodat ie gaat "schreeuwen" en daarna in ze bek schieten maar je hoeft er niet echt 25 (of hoeveel het er ook waren)
ja klopt ik kwam daar eerst ook niet uit...allemaal gangen die op elkaar leken.......later kwam ik erachter dat je op zo'n container moest springen
Vroeger, de point en click games... Tja, wat moest je dan, in een tijd dat er nog geen internet en gamefaqs.com was..? Steeds naar de V&D om in de hint-boeken te kijken, of hopen dat het tijdschrift Hoogspel een walkthrough had. Wat heb ik af en toe vast gezeten met spellen als Monkey Island, sam and max, Full Throttle en Day of the Tentacle. EN: eye of the beholder 2 Wat een gaaf spel was dat, maar op een gegeven moment moest je 6 zilveren schilden hebben en ik kon er een niet vinden Wat vond ik dat verrot toen zeg!
splinter cell zit ik nog wel eens vast, nu niet zo erg veel meer als in het begin. en halo ja, wist echt niet waar de uitgang van het gebouw zat, in jet set wist ik soms ook ff niet waar ik nou heen moest.
Halo ook, die flood levels, daar raakte ik soms zo gruwelijk verdwaald! Ik was ook echt blij toen ik die levels had uitgespeeld, vond er geen moer aan...
neej ik ook neit...ik zond ze zelfs een beetje de halo sfeer verpesten...geef mij dan maar wat meer buiten missies en enorme slagvelden met the covenant...en niet een beetje lamloos om je heen sgiete met je shotgun op springende aardappels en lopende zombies.........
die library, was saai, steeds weer hetzelfde, lift op, beetje in het rond dwalen en knallen, blauwe bolachtige compugedoe weer gevonden, weer knallend naar de lift en dat een paar levels lang.