Wat zijn jou ervaringen met het vastzitten in games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 11 jul 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies...toenk die buiten missies weer kreeg wask echt blij..........:)

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik werdt gefrustreed van dat level8) (zoiets als het laatste splinter cell level:D zie thread games en irritaties)
    Maar het is wel het slechste level van halo |:-

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ben ik dan de ultieme gamer? _O_ 8) Ik zit echt bijna nooit ergens vast, ja heel soms maar dan ga ik geen cheats gebruiken ofzo. Een paar keer proberen en het lukt weer. Hopen dat er ooit een game komt waar ik me niet uit kan redden zonder hulp van andere :+

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zit nu zelfs nog vast bij Medal of Honor:mad:

Ik zit in de missie van Arnhem (na Nijmegen Bridge), maar ik zit al gelijk bij het begin vast van die level.

Je loopt gewoon door de level heen en op een gegeven moment kom je bij een deur uit en daar staat "this door is stuck":confused: , en ik verder ook geen andere weg:mad:

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam nooit verder bij 'The Ledgend of Zelda' op de Super Nintendo, je moest dan met een schep ergens een fluit op graven alleen ik kon hem niet vinden. Maar toen was ik nog een beginnende gamer van 6 :D

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hier zat ik ook vast, en ook ik was 6,7 of 8, maar die fluit vond ik juist wel heel snel, maar ik zat heel erg lang vast in het "ijspaleis" (het 5e kasteel), want je moest op een gegeven moment aan een standbeeld trekken om een deur open te maken, maar het duurde heel lang voordat ik daar achter kwam:)

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Morrowind speel zit ik daar soms een tijd in vast. Maar dan ga ik gewoon een andere opdracht proberen als het ECHT niet lukt. Dat is ook het leuke aan het spel, je kan niet echt vast zitten:)

8. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, later was ik wel verder gekomen want m'n oom die had het spel ook en die had het voor me verder gespeeld. Toen kwam je later in dier bergen waar je in een teleporter moest en dan kwam je terug in de tijd. Alleen je moest nog iets doen want als je terug in de tijd ging was je een konijn die niks kon doen.......:{

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je moest eerst de schat pakken van dat paleis in de bergen (wel van de licht wereld;) ), want die liet ervoor zorgen dat je niet in een konijn veranderde;)

Ik heb het spel ook al lang geleden uitgespeeld, maar ik heb volgens mij nooit zolang en vaak vast gezeten als bij dat spel:D

10. mischa

mischa Guest

ik had er standaard een walktrough bij liggen voor als ik et niet snapte, ik was toen ook pas een jaar of 8 dus zo gek is dat niet

11. mischa

mischa Guest

*pakt snes op en zet hem aan, en speelt zelda ff een keer door! 8)

12. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond die ene beesten irritant , die naar je toekomen en dan aan de vloer gaan kleven en dan ontploffen en als je van dichtbij met een shotgun op schoot ontplofde die meteen en was je hele shield in een keer weg :mad:

13. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik nu 'Te Legend Of Zelda' zou spelen had ik hem wel uitgespeeld (denk ik) want toen kon ik nog geen engles en nu kan het wel aardig goed. Toen moest mn moeder altijd komen en voor lezen wat er stond :+

Hey Mischa, die link van de beste versiertruuk award doet het niet.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ARGH! Die komen me bekend voor :'-(

Bij Zelda TWW : die brieven sorteren, ik wist eerst niet dat je er 25 moest sorteren ! Jemig, was moeilijk!

Bij Prince Of Persia 3D : het stukje dat je tegen die half tijger,half mens moet op dat schip. Ik heb geen zwaard meer(raar!) en wel een boog met oneindig pijlen(raar!) , dus ik schiet van een afstandje iets van 15 keer in z'n kop maar hij overleeft het gewoon!

Bij JSRF : Yoyo terugvinden in Fortified Residential Zone.

Nog 1 van Starwars Phantom menace: level 6, in Mos Espa. Ik moest met Watto praten maar ik wist niet dat je met spatie met hem moest praten :confused:

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zit ook vast bij jsrf want het is egt een ongeregelde stad...vet onoverzichtelijk!:mad::)

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, de link doet het wel, jij bent alleen nog niet lang genoeg geregistreerd om in de green mile te komen:p.
    ( en ik ook niet:'-( )

17. Alucard

Alucard Work to Super Saiyan

Leuk Bevonden:
    0
    Super Metroid: Ik kon de eerste baas nie eens vinden! Toen een vriend van mij het eindelijk zei, ging het ineens een heel stuk beter.

Jungle Strike: Laatste missie in Washington DC heb ik nog nooit weten te halen: 4 vrachtwagens met kernbommen afknallen! Wa zijn die dingen sterk!

18. mischa

mischa Guest

Bwahaha, ik kan er zelf ook niet meer komen doordat ik een grien maail ban heb :'-(

19. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er dan allemaal in die green mile?

20. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal onzin, you really don't want to know ;)

Deel Deze Pagina