ik kwam bij JSRF de hele tijd vast te zitten en toen heeft The Matrix me wel veel geholpen. niet dat ik het nu uitgespeeld heb ofzo.... ik zit nogsteeds vast. en tot gistermiddag zat ik vast met golden sun: the lost age. ik snapte er echt helemaal niks meer van. en wat ik nu moet doen is ook een beetje vaag. dus ik ben maar een beetje aan het rondvaren met mijn bootje
Morrowind natuurlijk, je kunt altijd wel iets niet vinden of iets lukt je niet. Maar gelukkig kijk je even in de ubergrote morrwind help topic en tadaa oplossing gegeven door Benneke, theMasterchief of wie dan ook. Verder wist ik ook niet bij Splinter Cell (Cia level) dat je alleen door dat linkse ventilatie schaft heen kon, en dat je daar uberhaupt heen kon, daar heb ik echt lang over gedaan.
Silent Hill op psx... tering na een tijdje had ik echt geen idee waar ik hen moest lopen. *Later is het me toch gelukt * R-type delta op psx. echt heel moeilijk gewoon Viewpoint op de psx gewoon na een tijdje niet te doen. Ikaruga op de dreamcast
ik heb bij deze vakantie ruim 7 dagen met zelda link to the past vast gezeten op zoek naar het ether madalion