[PC] WAT zouden jullie denken van een gigantische LAN PARTY!!!

Discussie in 'Games' gestart door venom, 3 sep 2004.

1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Al is het te betalen. Je doet dit niet alleen voor de lol.
    Ik neem aan dat er ook nog aan verdient moet worden en dat word erg lastig.

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat oncontroleerbaar valt wel mee denk ik... Je moet gewoon een soort van beltegoed kaart maken (net zoals met internet pc's in Frankrijk) en die moeten ze ergens in stoppen en als die op is moeten ze verlengen of gewoon weg gaan (dus pc stopt dan gewoon meteen...) :p

3. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup ff een goed systeem bedenken om alles te controleren, maar over het ged etc. wat iedereen zegt, je moet inversteerders hebben je moet dus het plan op tafel leggen! Dit kunnen we nooit in je eentje doen. EN over de schermen we WILLEN het zo groot want het moet niet te evenaren zijn snap je iedereen moet zoiets hebben van hier zet ik L!VE wel ff voor opzij dit is veel gezelliger! En over de openingstijden we shall see!

4. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    misschien wel gezelliger als live maar voor de mensen die niet heel dicht bij wonen niet veel handiger ik bedoel: als ik will klooin met maten dan zet ik mijn xboxje aan en klaar is kees. als ik wil klooin met maten waar het iets gezelliger is moet ik een hele reis maken. opzich geen probleem maar tis veel meer moeite en ik denk dat ik er ook niet vaker als 1 keer per maand kom(of het moet zo gezellig zijn dat ik in de weekenden kom). als ik jullie was en jullie willen die echt serieus dan zou ik klein beginnen. is het niks, dan kun je er zonder al te veel problemen mee stoppen. is het wel wat dan kun je altijd groter gaan(niet meteen naar de hal maar een groter pand) zo kun je langzaam bekend raken in de stad en dat gaat via mond op mond reclame wel verder naar de regio of nog verder.

5. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    De glimlach op de gezichten van de blije gamers: Onbetaalbaar

Voor de rest, eurocard mastercard

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    mja, 10000 euro valt wel mee, een beetje leuk autootje kost ook al snel tegen de 10.000 euro (en bijna iedereen heb een auto, terwijl je daaar niets mee verdient en het wel veel kost)

bovendien kun je natuurlijk sponsors vragen e.d.

het opstarten is moeilijk, als het eenmaal aanslaat kun je makkelijker verder uitbreiden etc.

7. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jep klein beginnen is een noodzaak! Maar we zien wel waar het schip strand!

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk in de min.

9. XeoN

XeoN Guest

Hahaha, Venom, ik elke dag op mn fietske naar Oosterhout. ;)

Deel Deze Pagina