Die onderste screen. Dat stoplicht, waar is die voor de gestopte auto dan. Dat stoplicht is alleen voor voetgangers, beetje erg groot. Hij staat niet helemaal goed gedraaid volgens mij. De reden dat ik het zeg is dat artikel een tijdje terug, waarin een Ubi dev even helemaal van zijn plaat gaat over de idiote dingen tijdens de ontwikkeling. Er was namelijk ook iets met de metrolijn in dat artikel. Op die manier moet je even naar dat stoplicht kijken op die onderste screen.
Wow, racen online is echt ruk. Slome verbinding met elkaar terwijl gewoon hacken wel lekker werkt online.
Vandaag ook voor het eerst een online race gedaan, maar inderdaad weinig tevreden over. Lag als een malle en toen ik terug wilde keren naar de singleplayer duurde dit een minuut of tien, waarna de singleplayer deze lag had overgenomen en de game onspeelbaar werd. Jammer, want het online racen zelf vond ik grappig door de toevoeging van de hacks.
Ligt het aan Ubisoft? of aan de PSN netwerk? Kan toch niet het is namelijk dramatisch om zo'n online mode toe te voegen lagg als de mallen kortom onspeelbaar.
onderbouwing van niks......... Heb alleen nog maar extra's met uplay gekregen,.. doe er nooit wat mee,.. heb er punten zat opstaan, heel af en toe haal ik eens wat van die punten. Vind Ubisoft best goed, ze hebben genoeg toffe games. RSV2, Rayman, Endwar, AC, en vast nog wel aantal..
Wat onderbouwing dan, speciaal voor jou: Uplay is KUT omdat het, zeker met ELKE nieuwe release, gewoon vaak niet werkt. Elke. Keer. Weer. En aangezien je Uplay MOET gebruiken om online shit te doen....1+1=KUT. Zeg ook nergens dat ze geen goede games hebben, Rayman en Black Flag zijn pareltjes, maar dat maakt Uplay niet minder irritant.
Wat is er kut aan Uplay dan? 1x aangemaakt en doe er nooit wat mee, dus ook geen last van. er zijn zoveel games die niet optimaal werken bij de release.
Het programma heeft vaak kuren op de PC. Het is de zoveelste programma om games op af te spelen. Ziet er niet goed uit, werkt niet lekker.