1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En ik ben zo'n sucker geweest om al die sidemissies nog af te ronden ook. Begon erg enthousiast, maar na een tijdje begon de sleur er inderdaad aardig in te komen. Zoals je al zegt: ze lijken allemaal teveel op elkaar.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game uitgespeeld en de sidequests ook gedaan, ik vond het een redelijke verhaal.
    Nu is het wachten op de DLC (als die ooit nog eens uitkomt)
     
  3. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat probleem ook gehad op xone, bloed iritant en 5x internet getest enzo en update zoeke . Toen heb ik hetspel verwijdert ( niet je safe game) en opnieuwe er op gezet en het werkte daarna weer. suc6
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb met dit spel nu al twee achievements niet gekregen die ik wel had moeten krijgen. Die van act 4 (terwijl ik de game al heb uitgespeeld) en die van de QR codes missie. Op zich heb ik me met de game vermaakt, maar heb nu geen zin meer om te spelen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eerste story DLC komt deze maand. Gratis voor mensen met de season pass. That's me :)



    23 september voor season pass owners, 30ste voor iedereen ...

    Oh, en co-op missions!
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eens kijken of de DLC nog wat leven in de game kan blazen voor mij. Ik heb er m'n twijfels over, maar ik ga het proberen!
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb het originele verhaal nog niet eens uitgespeeld. Er zit zo weinig sfeer in die game, alles voelt statisch.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond de game prima, heb me er goed mee vermaakt. Nog wat meer missions enzo vind ik prima ...
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het spel echt een maand laten liggen na het uitkomen van The Last of Us op de PS4. Echter afgelopen week Watch Dogs maar weer eens opgepakt. Nu ik niet meer zo voorzichtig speel en gewoon van alle functies gebruik maak (ben vaak bang dat ik tekort ga komen van mogelijkheden naarmate het spel vordert) weet het spel mij wel weer even te vermaken. Richt mij nu dan ook alleen op de hoofdmissie en doe geen side missies. Eens kijken of ik het spel uitgespeeld krijg.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Had deze ook een tijdje laten liggen, maar onlangs weer opgepakt. Moet zeggen dat het een heel vermakelijke game is. Ik ben nu bezig met het online deel, maar goed of dat echt wat is........
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gister deze game ook weer opgepakt. Op de releasedag gekocht in de store maar na een week ( ook wegens het mooie weer ) de game laten liggen. De game mist op betere graphicks na toch wel het een en ander. Zo is het autoracen echt een drama zeg.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    DOWNGRAAAAADDEEEEE
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Of dat de graphics stiekem zijn gelocked op de PC.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, Ubischoft!
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt zonde dat ze de game zo verrot hebben gebracht, het concept was echt cool, hopelijk maken ze deel II beter.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb hem ook maar eigenlijk alleen het eerste stukje gespeeld. Daarna weggelegd en nog geen één keer de zin gehad om hem weer op te starten..
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat verhaal sloeg ook compleet nergens op 8)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dus heb nog niets gemist. :p. De hele game trekt mij gewoon niet. Ziet er niet eens slecht uit of zo. Jammer maar deze game is ook niet meer te verkopen.. Niemand wil hem nog haha.. Nou ja, hij staat mij niet in de weg en hij eet ook al niet mee dus dat scheelt ook. Hij mag van mij bij ons blijven wonen tot die uit elkaar valt..
     

Deel Deze Pagina