En ik ben zo'n sucker geweest om al die sidemissies nog af te ronden ook. Begon erg enthousiast, maar na een tijdje begon de sleur er inderdaad aardig in te komen. Zoals je al zegt: ze lijken allemaal teveel op elkaar.
Game uitgespeeld en de sidequests ook gedaan, ik vond het een redelijke verhaal. Nu is het wachten op de DLC (als die ooit nog eens uitkomt)
Dat probleem ook gehad op xone, bloed iritant en 5x internet getest enzo en update zoeke . Toen heb ik hetspel verwijdert ( niet je safe game) en opnieuwe er op gezet en het werkte daarna weer. suc6
Ik heb met dit spel nu al twee achievements niet gekregen die ik wel had moeten krijgen. Die van act 4 (terwijl ik de game al heb uitgespeeld) en die van de QR codes missie. Op zich heb ik me met de game vermaakt, maar heb nu geen zin meer om te spelen.
Eerste story DLC komt deze maand. Gratis voor mensen met de season pass. That's me 23 september voor season pass owners, 30ste voor iedereen ... Oh, en co-op missions!
Eens kijken of de DLC nog wat leven in de game kan blazen voor mij. Ik heb er m'n twijfels over, maar ik ga het proberen!
Heb het originele verhaal nog niet eens uitgespeeld. Er zit zo weinig sfeer in die game, alles voelt statisch.
Heb het spel echt een maand laten liggen na het uitkomen van The Last of Us op de PS4. Echter afgelopen week Watch Dogs maar weer eens opgepakt. Nu ik niet meer zo voorzichtig speel en gewoon van alle functies gebruik maak (ben vaak bang dat ik tekort ga komen van mogelijkheden naarmate het spel vordert) weet het spel mij wel weer even te vermaken. Richt mij nu dan ook alleen op de hoofdmissie en doe geen side missies. Eens kijken of ik het spel uitgespeeld krijg.
Had deze ook een tijdje laten liggen, maar onlangs weer opgepakt. Moet zeggen dat het een heel vermakelijke game is. Ik ben nu bezig met het online deel, maar goed of dat echt wat is........
Gister deze game ook weer opgepakt. Op de releasedag gekocht in de store maar na een week ( ook wegens het mooie weer ) de game laten liggen. De game mist op betere graphicks na toch wel het een en ander. Zo is het autoracen echt een drama zeg.
"A possible Ubisoft substitution for this fall’s big Assassin’s Creed could be Watch Dogs 2, which we hear will be out later this year and set in San Francisco." http://kotaku.com/sources-next-big-assassins-creed-set-in-egypt-skippin-1750937895
Echt zonde dat ze de game zo verrot hebben gebracht, het concept was echt cool, hopelijk maken ze deel II beter.
Ik heb hem ook maar eigenlijk alleen het eerste stukje gespeeld. Daarna weggelegd en nog geen één keer de zin gehad om hem weer op te starten..
Dus heb nog niets gemist. . De hele game trekt mij gewoon niet. Ziet er niet eens slecht uit of zo. Jammer maar deze game is ook niet meer te verkopen.. Niemand wil hem nog haha.. Nou ja, hij staat mij niet in de weg en hij eet ook al niet mee dus dat scheelt ook. Hij mag van mij bij ons blijven wonen tot die uit elkaar valt..