1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het wordt echt tijd voor E3. Dan kan ik tenminste een inschatting gaan maken welke launchgames ik op de nextgen direct ga kopen. Deze hoort daar zeker bij!

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die barrières in de weg doen me denken aan de pijpleidingen van Splinter Cell die in elk gebouw hangen. Gameplay elementen die (geforceerd) features toevoegen. Barrières in de weg slaan echt nergens en wat IGN zegt, je kan alles hacken behalve de auto die je achtervolgt. Dat kan dan weer niet.. Shirt over je mond trekken a la AC..
    Nee voor mij ziet het eruit alsof Ubi iedereen wilt hypen maar de game de nieuwe AC van de volgende generatie moet worden. Elk jaar een Watchdogs, let maar op.

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit is zon typische cross-gen titel inderdaad. Ik word er niet warm of koud van. 0 hype voor deze

Ik wil op de 21e gewoon echte echte next-gen games zien en niet games die al stiekem 3 jaar in ontwikkeling zijn en toen ze de nieuwe devkits kregen ook maar naar next gen geport zijn

want dat gevoel krijg ik bij watch dogs nogal

En daarnaast kan ik me niet voorstellen hoe ze ooit de uitvoering en gameplay zo cool kunnen maken als het concept.

Vind dit echt zo'n typische game waar een vermogen aan marketing en gekochte reviews tegen aan gegooid gaat worden maar waarvan je achteraf denkt dat het eigenlijk niet meer van een 7tje is. (zoals ACIII bijvoorbeeld)

maar misschien ben ik wat te negatief

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook echt dat ze deze game en eventuele vervolgen niet gaan verneuken. Het concept is imo echt gaaf, maar als de gameplay je geforceerd dingen gaat opleggen en het hacken erg repetitief wordt (idd beetje zoals die standaard pijpleidingen in elke ruimte) dan kan het best snel saai worden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat net de E3 vid te bekijken. Toen was het idd het wow effect. Maar vond het nu wel meevallen. Wat we vooral met cross gen gaan zien zijn denk ik, zijn betere effects. Zoals lighting. Dat zie je wel in de E3 vid. Als het in de avond is wanneer die buiten komt is er opeens best veel verschil met het begin stukje waar het nog redelijk licht is.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check wat ze hier zeggen. :)
    @ 0.26

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... kut! Haha :+

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  11. Seh

Seh Guest

Ook net dat item van Gamekings bekeken, klinkt echt heel tof. Die multiplayer shit. :D _O_

12. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel word zo vet!

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    V-E-T!!!! Top van het verlanglijstje!

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Don't believe the hype, dat is iets wat ik mezelf nu loop te vertellen. Ubi is sowieso geen dev waar ik meer het volste vertrouwen in heb en wanneer iets te mooi klinkt om waar te zijn...is dat vaak ook het geval. Zelf vind ik het niet mega fijn hoor om rond te lopen in de game en ineens wordt ik doodgeschoten door iemand die het nodig vond mij te joinen, zonder dat ik het wist. Betwijfel dan ook echt of het wel zo gaat werken, want je moet toch echt iets zien van 'has joined...' . En hey...leave it to Gamekings om gewoon misinformatie te geven, is vaak gebeurd en kan nu weer het geval zijn.

Tof is:

- De sfeer van Chicago met de windeffecten
    - Protagonist
    - Het hacken (afwachten of dit inderdaad niet gaat vervelen na een tijdje...)
    - De animaties

Tegenvallend vind ik:

- De graphics, zeeeeker vergeleken met vorig jaar bij E3. Het verschil werd weer pijnlijk duidelijk in die GK video waar ze ook de E3 stukken in de video hadden gegooid. Het ziet er mooi uit, maar lijkt in de verste verte niet op wat we zagen en tja...ik vind dat echt jammer.

- Het rijden ziet er ECHT kut uit. Doet gewoon aan Sleeping Dogs denken. Dit is het team achter Driver die de handling doet...nou eh..niet te zien. En als we GK mogen geloven zegt Ubi dat dit racegames kan evenaren? Yeah.........nee.

Twijfels over:

- Hoe lang alles leuk blijft. De GK dude kan wel zeggen..ach als het hacken je niets doet, kun je nog genoeg doen in die wereld...bizar veel. Oh ja? Such as? Rondrijden door die stad, beetje shootouts hebben en that's it? Nah sorry GK...dan heb ik tegen die tijd andere sandbox games waar er een shitload aan extra activiteiten in zit, dus puur het lol trappen en exploren doe ik wel in die game. Ze zullen echt met een goede variatie in de missies moeten komen. Hopelijk hebben ze goed naar Person of Interest gekeken, wat ze sowieso gedaan hebben voor het hele concept, maar ook voor toffe ideeën voor missies.

Het is erg cool dat je achter informatie van mensen kan komen door te hacken en dan erachter komen dat iemand een moord zal begaan vrij gauw en dat je dit dan kan gaan bekijken of ik neem aan...kan voorkomen. Maar hoe lang blijft dat leuk? Het komt gewoon door Ubi's AC games en ook toch wel voor een deel FC2 en FC3 dat ik bang ben dat shit vrij snel gaat vervelen. Mooie beloftes Ubi, maar ik neem het met een flinke korrel zout voor nu.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het er gewoon prima uitzien. Denk ook dat het heel erg afhangt wat de tijd op een dag is. Is het donker ingame ziet het er gelijk beter uit. Zeker met de light effects bij de next gen.

16. adamherrera

adamherrera Member

Leuk Bevonden:
    0
    exciting game! Highly recommended for xbox addicts. Hehe.spin palace

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  17. Seh

Seh Guest

De graphics tegenvallen? 8) De game ziet er prachtig uit imo. Het rijden lijkt wat op GTA IV te lijken, prima voor mij.

Verder kun je met dat hacken dus side-missies doen, als je dat zat bent dan kun je de mainstory verder volgen. Iedereen zeurt altijd om voldoende side-missies, nou hier zijn er dus heel veel als het goed is. Dikke prima toch?

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hype hype hype

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

I'm taking the wait and see approach. Gewoon voor de zekerheid :)

Als je naar de graphics kijkt van de meest recente video en dan naar die van E3, zie ik een groot verschil in hoe haarscherp alles is en hoeveel indrukwekkender het geheel eruit ziet in de E3 video. Als de sidemissions echt diepgang hebben en tof zijn en NIET zoals die fetch quests uit Skyrim bijvoorbeeld, dan hoor je mij niet klagen. Maar dit is Ubi en zelfs in mijn GOTY van vorig jaar Far Cry 3, waren de sidemissions echt dikke crap.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]WjLQeGFWsMI[/yt]

Lol, niet helemaal. Wachten tot morgen dus. :+

Deel Deze Pagina