Ja. Wat wel kan is dat het met een 360 controller op de PC gespeeld werd, dus misschien toch next-gen.
Dan hadden ze dat wel gezegd inderdaad, daarnaast staat er geen enkel icoon van PS3/360 op de officiƫle website dus ik denk eerder dat dit een game is voor volgende generatie.
Ik vind het ook erg opvallend dat ze gewoon helemaal niks zeggen over een eventuele release en consoles. Daar moet wat achter zitten.
Kan ook zoals al bekend is met een 360 controller op een hele zware pc. Dat zegt dus niks dat hij speelbaar is, maar we moeten even afwachten tot meer informatie.
Of; dit was de PC versie, en de console verises zullen er dus maw minder mooi uitzien. Keep all options open heren. Effe realistisch zijn, hoe mooi het ook was, dit is geen next gen. Zouden Sony als MS niet leuk vinden als er nu al Next Gen speelbaar zou zijn.
Graphics waren super idd. Maar zeiden we ook dat Crysis en Battlefield niet op de Consoles kon? Ook al zijn de graphics wat minder. De gameplay was misschien nog meer awesome.
SUPERNICE! Eindelijk een VERASSING op E3! Vond dit zeker de leukste persconferentie. En een perfecte afsluiter! Hij had trouwens toch een PS3 controller vast...?
denk dat het niet voor huidige consoles is, hoeveelheid detail in de game en de shit die ze doen op zo'n schaal. maar wie weet * dus wel op ps3...hmmm, what magic is this
Nou ik vond die chick maar vervelend, maar ze lieten inderdaad wel de leukstee dingen zien ook nog FarCry3 Zombiu ACIII SC:B