1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik volg deze game eerlijk gezegd ook niet meer, maar ben een beetje bang dat die ook gaat tegenvallen.

Ik wacht voorlopig wel even om hem te kopen. Assassins Creed vond ik persoonlijk echt helemaal niks.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja exact man. Ik begrijp niet hoe op vele vlakken (vooral graphics en animaties) het gewoon duidelijk mooier is in een game op 8 jaar oude hardware en lelijker op next-gen hardware. Ik spot zelfs aliasing in die WD beelden. Je hoeft maar effe GTA V te spelen en je spot gelijk de geweldige aandacht aan detail....pffff..gaat lastig worden om dat allemaal te negeren straks in WD.

Speel straks V op PC (en hopelijk Xbox One) en hij verslaat WD aan alle kanten. Hell...zelfs de auto's zijn echt schitterend in V en doen eigenlijk niet onder voor WD. Misschien qua detail zelfs gewoon mooier dan WD.

Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben vooral heel erg bang dat dit gewoon Assassin's Creed in de huidige tijd gaat worden. Inclusief oneindig veel troep om te doen zoals in Assassin's Creed III. Alles straalt gewoon uit dat dit de nieuwe melk koe van Ubisoft gaat worden.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man, had Ubi ook niet al een tienjaren plan voor WD? Of zelfs meer?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo moet je ook servers hacken om toegang te krijgen tot alle hacks in dat gebied, iets wat vergelijkbaar is met het syncen in Assassin's Creed. Ik wacht eerst de reviews van deze game nog wel even af, ik ga eerst wel los met Assassin's Creed IV en Ryse.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat heeft elke uitgever...als hun game succesvol is.
    Dat is niet raar, en niks mis mee.

Het wordt pas irritant als ze in die 10 jaar elk jaar met een vervolg komen.

2-3 games in die 10 jaar lijkt me prima.

Maar goed, tis Ubi.....hopelijk weten ze zich in te houden en gaan ze voor kwaliteit en niet kwantiteit.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging ervanuit dat dit betekende dat we elk jaar een WD game gingen krijgen. Maar we gaan het zien, zou me niets verbazen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]PAvVcRv0koA[/yt]

[yt]ArvSb9XyIIk[/yt]

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Watch Dogs bijna zonder geweld uit te spelen

Je hebt bijna geen geweld nodig om Watch Dogs uit te spelen. 95 procent van de missies kun je ook bijvoorbeeld sluipend voltooien.

"Het is echt spelergedreven. Er zijn heel, heel weinig missies die je dwingen om mensen te doden", aldus senior director Dominic Guay. Als speler ben je volgens hem juist vrij om verschillende tactieken te proberen. Je kan stealthy te werk gaan of je richten op het verzamelen van informatie. Dat laatste zou dan ook weer iets te maken hebben met de nog altijd in nevelen gehulde multiplayer.

Watch Dogs verschijnt 21 november in Nederland voor Xbox 360, PlayStation 3, Wii U en PC. Vanaf 29 november kun je ook aan de slag met de PS4-versie en ergens volgend jaar ligt het spel ook voor Xbox One in de winkels.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net zo stealth als in Assassin's Creed zeker dat voor geen meter werkt. :lol:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou me niets verbazen, want veel van die mechanics in WD komen zo uit AC lopen, zo te zien. Hoewel je hier wel echt cover kan nemen, wat in AC niet kan, toch? Blijf wel benieuwd hoe de game gaat uitpakken. Is het echt te AC achtig of doet het ook nog echt wel zijn eigen ding?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: wowow, nou dan komt ie misschien toch nog in m'n collectie.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijne ook haha. Nu heb je tijd voor Xcom

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Shit man. Heb ik zo een One ne geen game. Wil ook nog AC4 halen, maar wil de revieuws afwachten op welk platform deze het beste is, PS4 of One, en hem voor het beste platform halen. PS4 heb ik overigens nog niet gepreordered.

Nog maar eens door de launchgames gaan dan ...

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fuu, nou ja dan maar Killzone bij de PS4 halen bij launch :)

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Game wordt er alleen maar beter van nutuurlijk. Maar beetje jammer dat het zo kort voor launch wordt gemeld, terwijl het er binnen het team al langer aan zat te komen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoezo eerst niet dan? :)

De game zal wel echt nog niet klaar zijn dan, want anders had ik eerlijk gezegd verwacht dat ze de nieuwe IP, WD dus voorrang zouden geven en AC maar laten wachten. En idd,....deze delay is laat aangekondigd zeg. Of de game is wel gewoon klaar, maar willen ze dus niet dat hun eigen games tegen elkaar moeten strijden. Zou me ook niet verbazen...maar damn...release dan WD eerst, eindelijk eens een nieuwe IP.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Mooi....De laatste beelden waren boring. Terwijl ik op de E3 van vorig jaar helemaal weggeblazen werd.

Blijkbaar hebben ze dat zelf nu ook ingezien.

Wel lelijk als dit de enige next-gen game was die op je lijstje stond.

Heb nu wel wat meer vertrouwen in Watch Dogs. :thumbs:

Deel Deze Pagina