1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou me er alleen niet te erg op verheugen dat ze nu flink gaan sleutelen aan de game. Kans is ook uitermate groot dat ze gewoon niet willen dat hun eigen games tegen elkaar moeten concurreren en het daarom uitstellen.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Wie loopt er uberhaubt te wachten op deze game? :lol:
    Ziet er uit als een moderne AC ripoff met vast weer 13129414 overbodige elementen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    echt he, meer tijd voor X-com en Dark Souls II en Batman op deze manier

launch lineups worden steeds magerder

enige waar ik nog echt in geinteresseerd ben is BF4 (die ik ook al op de 360 haal) en misschien Dead Rising 3

voor de rest is er nog wel wat indie spul bij Sony wat er leuk uit ziet maar niks waar ik echt warm voor loop

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zat er eerlijk gezegd wel op te wachten, erg jammer.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja eerst ook wel, maar omdat het zo druk ging worden kwa games had ik het eerst niet in de planning.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Toen ik in het demo filmpje zag dat je bepaalde punten moest "capturen/hacken" om zo toegang tot onbeperkt hacken te krijgen in een bepaald gebied moest ik direct denken aan viewpoints uit AC wat na 2x ook zo onnodig en doelloos was :emo:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    True, dit is AC in een modern jasje, maar in mijn ogen wel een stuk leuker dan AC IV die er ook aan zit te komen. AC 4 kan mij nog steeds niet echt boeien, vooral ook omdat het ontzettend repetitief begint te worden, als dat het niet al is bij de meerderheid na AC III.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I couldn't agree more. WD lijkt jammer genoeg heel veel op AC qua die dingen en daardoor zal dat hacken ben ik bang heel snel gaan vervelen. AC hebben ze sowieso al helemaal verziekt. Qua gameplay is het alleen maar achteruit gegaan en is veel te makkelijk geworden. Kijk naar de gameplay verschillen tussen GTA IV en GTA V bijvoorbeeld...dat soort verschillen hadden we allang moeten hebben in AC. Net het nieuwe filmpje gekeken ervan en ik was er na minder dan een minuut al klaar mee.. nog steeds dezelfde saaie gameplay met die simpele executies en combat wat gewoon helemaal niet fun is.

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Lol uitgesteld,...... only 2 months in Los Santos......
    blijkbaar willen de developers wat langer in Los Santos blijven :lol:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahah mooi he. Ja ze gaan hard op hun snuit nu met die marketing.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Watch_Dogs heeft 110 minuten cinematics

Er is weer wat meer informatie bekend geworden over de hackersgame Watch_Dogs. De game heeft namelijk in totaal 110 minuten aan cinematics en cutscenes. Dit staat vermeld op de website van lead cinematic director Kun Chang.

Of dit betekent dat we bij Watch_Dogs overladen gaan worden met niet-interactieve filmpjes valt nog niet te zeggen. Er is namelijk nog niet bekend hoelang de gameplaytijd is van de game. Ter vergelijking, Assassin's Creed III had een totale gameplaytijd van zo'n dertig uur, waarvan 2,5 uur cinematics. Bij deze game kwamen veel klachten naar voren over een te grote hoeveelheid filmpjes.

Watch_Dogs komt ergens tussen april en juni uit op PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc. Later volgt nog een release op Wii U.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klinkt behoorlijk. Hopen dat het verhaal niet tegen gaat vallen. Moet zeggen dat de game me sowieso nog moet overtuigen, maar een goed verhaal is wel welkom bij deze titel.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg eind april.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    30 juni misschien? Of een placeholder datum. Duurt lang iig

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Anders bekijk je die trailer even :+? er staat bij dat plaatje van Hybrid dat daar de releasedate in zit.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nice, dan kunnen we tijdens de E3 meer informatie verwachten... :eek:

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    30 Juni zou best kunnen :) Ik heb wel echt vraagtekens bij deze titel. Leek mij eerst heel gaaf, maar ubi en daarna het uitstellen..

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik denk dat de hype er gewoon een beetje af is. Eerst was het DE next gen titel. Nu komt eerst infamous nog en zijn er al wat titels geweest. Mensen zijn het uitstellen behoorlijk zat...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    30 juni is een maandag. Denk het niet eigenlijk. :)

Deel Deze Pagina