Ik heb in geen een game op de X360 zo'n DOF gezien zoals in Hyb's GIF hierboven. Hoe dan ook, het is duidelijk ook aangepast.
Next gen lijkt me iig niet. Te ugly daarvoor en aan het einde lieten ze 360 plaatje zien. Anders hadden ze ALLE systemen laten zien. Edit: Op hun fb laten ze nu dezelfde trailer zien maar staan wel alle systemen erbij
Filmpje komt van het 360 dashboard vandaan. Het is zeker geen next gen. Vanavond om 18:00 komen alle trailers.
Depth of field. Focus is op hoofdpersonage en auto, alles eromheen is wazig. Iets wat gewoon amper tot weinig aanwezig was in de vorige generatie, kan me dan ook niet voorstellen dat Ubi dat nu wel kan met Watch Dogs op X360. Daarnaast zien alleen al effecten zoals rook en belichting er te goed uit voor X360. Als het wel allemaal echt is, dan overklassen ze GTA V en dat is eigenlijk onmogelijk. Voice actor is overigens dramatisch. Mix tussen Sam en Snake, een zware stem geven aan een personage maakt het niet meteen tof.
Officiële kanaal. Heeft de game een downgrade gehad? Want als dit de ook trailer is voor next gen en PC..
Dan is dat een beste downgrade geweest zeg. Lijkt gewoon echt niets meer op die E3 2012 footage....zonde zeg. Had juist met zo'n delay verbetering verwacht.
Hmm. Sommige cut-scenes zien er best next-gen uit, maar andere weer current gen. En de gameplay stukjes zijn grafisch echt niet next-gen.
Maar het ziet er dan wel weer cleaner uit dan de gameplay videos van tijdens E3 en GC, toch? Of toch echt een downgrade? Vergeleken met E3 2012 is het iig ernstig.
Kijken naar die trailer begin ik ineens ook te vrezen voor the Division die cover en shooting mechanic en belichting en alles uit die the Division reveal zijn sprekend de Watch Dogs reveal
Ook de announcement was precies hetzelfde. Hier btw wat footage van 7 maanden geleden. Misschien is de game gewoon dof? Zeker overdag.
Vooral qua belichting is de bovenstaande footage mooier. Anti-aliasing is weer echt nice in de nieuwe trailer. De nieuwe trailer doet me denken aan die ene PS360 trailer waar ze die Aisha griet van Ubi in de game hadden gestopt en omver rijden......
Dit is de footage die ik bedoel [yt]YZahmJIhE90[/yt] Waarop Ubi dit zei: Watch Dogs Creative Director Explains the Aisha Trailer’s Poor Visuals, PS4 Version is “Millions of Miles Away” From it http://www.playstationlifestyle.net...s4-version-is-millions-of-miles-away-from-it/