Half jaar later.. Ik vind het best lang.. Maar als de game er beter op word? No problem.. Maar qua graphics lijkt dit (laatste beelden) niet het geval.. We zullen zien.. Sowieso gameplay over graphics..
Dit dus. Het is leuk om WD op 60 FPS te zien, maar dan niet als er in kak momenten zijn. Ik heb liever stabiliteit van een game, dan het uiterste van het uiterste als dat niet werkt. En verder bid ik natuurlijk voor goede reviews de komende maanden.
Dat dacht ik ook. September. Misschien hebben ze meer frames kunnen halen maar als het niet steady is dan gewoon locken op 30fps. Prima voor een open world game. Al zie ik natuurlijk liever alles op 60fps.
Ik denk dat dat voor de next-gen consoles nog te vroeg is. Als de game over 3 jaar uit zou komen, dan denk ik dat alles onder de knie is.
Yep. Ben nu gelijk ook benieuwd of we dan weer een Tomb Raider DE verhaal voor Xbox One gaan krijgen. Qua dat de fps gewoon 30 en dus lager dan PS4. Sommigen dachten dat het puur aan de twee verschillende devs lag voor Tomb Raider en dat de ene dev meer prioriteit aan fps gaf dan de andere. We gaan het zien. http://gamingeverything.com/watch-d...s-the-game-will-look-like-last-years-e3-demo/ Watch Dogs creative director says the game will look like last year’s E3 demo
Ik heb iets gemist geloof ik Watch Dogs 2012: onmogelijk mooi Watch Dogs 2013: realistischer, helaas minder mooi Watch Dogs 2014: PS2 graphics en alleen speelbaar op 576p30 oid?
PS4: 1080p/30fps Xbox One: 960p/30fps PC: up to 4K/framerate varies Die trailer was van de 360 versie
Laten ze dan net als met Killzone een optie er in zetten dat je kunt kiezen tussen locked 30 en unlocked