Ik heb nu Black Flag te leen en ship combat is tof, echter gewoon aan land is het gewoon de exact same boring-as fuck AC experience. Combat moet nog altijd uitdagend en leuk worden....want het voelt gewoon kut aan vind ik. Watch_Dogs wordt gewoon AC met hacking options en zoals Fiasco zegt...kunstmatig veel bende erin stoppen, typisch Ubi lately. Hoop van niet natuurlijk, want dit kan heel tof worden...maar heel erg twijfelachtig. Zag in een nieuwe video dat de dude van de site zelf ook zei dat het hacken van bepaalde dingen gewoon eigenlijk de watch towers uit Far Cry 3 zijn en dat synchronizen in AC terwijl je op een gebouw richel staat. Come the fuck on man.
Je ziet stukjes die op zich nice eruit zien en dan gewoon weer stukjes waar er lighting mist en gewoonweg saai uit ziet. Ik weet het niet met deze.
Bij vlagen ziet het er heel goed uit en soms juist weer niet. Maar ik vind dit wel een hele toffe trailer, de stad lijkt echt te leven en blijkbaar is er een heleboel te doen.
[yt]N-xHcvug3WI[/yt] Zo maak je dit soort informatieve trailers Ubisoft. Het ziet er niet lelijk uit, maar doet wel pijn van wat er ooit was laten zien.
We zijn tegenwoordig erg snel ontevreden valt mij op. Staat gameplay niet boven de grafische design? Bij mij wel.
Het gaat er om dat ze eerst fantastische graphics lieten zien en dat het nu toch wel erg minder er uitziet. Bovendien zijn we bij de nextgen belandt en mogen we wel wat meer verwachten. Qua gameplay ben ik ook nog niet enthousiast, zal wel erg leunen op AC gameplay.
Volgens mij kan de Last-Gen geen fysieks draaien te hoog gegrepen. Toch weer een + punt wat mijn betreft. Er lopen dan ook veel meer AI rond dan GTA V als we er mee gaan vergelijken. Fysieks?