Ze moeten echt eens stoppen de Xbox One versie te laten zien en gewoon weer de PS4 versie gebruiken voor die trailers. Spoiler Edit: Alle gekheid op een stokje: Ik ben toch echt bang dat ik mijn preorder ga cancelen en de reviews afwacht.
Ik ben wel benieuwd hoe dat infiltreren van elkaars gamewerelden precies werkt. Dat lijkt me best tof.
Nou, het ligt er natuurlijk aan. Als je een game presenteert met prachtige graphics en vernieuwende gameplay elementen dan verwacht je ook dat je dat krijgt. Daarnaast kunnen graphics veel met de ervaring doen, kijk maar naar Aliens Colonial Marines, check je demo footages en daarna het uiteindelijke resultaat Als Watch Dogs nooit gepresenteerd zou zijn als dé next-gen game, (grafisch) dan had iedereen ook anders gereageerd. Na het zien van de trailer heb ik wel zin in deze game, het is alleen zo spijtig dat ik hogere (grafische) verwachtingen had, dankzij de reveal.
Dat zijn het niet. Snap ook niet waarom veel mensen steeds InFamous aanhalen, dat is geen crossgen titel. Daarbij, als we dan toch gaan vergelijken, de stad in Watch_Dogs LEEFT, in deze trailer heb ik een veel leukere stad gezien om in rond te lopen/rijden dan in elke trailer van InFamous.
Tsja, of de stad ook leeft in de volledige game weet ik niet, kan ook zomaar in een keer rustiger zijn dan in de trailers.
Was ook meer in het algemeen gericht. Omdat gameplay > gfx wilt niet zeggen dat we nu geen hogere eis stellen aan de next gen gfx
Tsja ik vind de gfx echt niet lastgen. Ben wel benieuwd hoe het er straks uit ziet op mijn tv in 1080p.
Heb het niet over deze game.... ik zei het omdat Leis zei "gameplay > gfx". Hoewel dat waar is, mogen we nu wel hogere eisen stellen aan gfx
Dit dus. Ik ben bang dat het gewoon exact als die game gaat aanvoelen, maar dan met wat hacking opties en het autorijden is zoals Driver. We gaan het zien, maar enige enthousiasme die ik nog had is wel volledig weg.
Mijn enthousiasme is juist aangewakkerd terwijl het er nog helemaal niet was. Toch mooi die verschillende meningen.
Qua vrijheid zal het ongeveer hetzelfde zijn als GTA? Dus de mogelijkheden qua te besturen voertuigen en wapens?
Watch Dogs zal uiteindelijk toch een must have game zijn waar je veel uren gameplay mee beleeft . Ubisoft heeft dat vaker bewezen met Assassin's Creed serie's , Far Cry serie's . Discussies over grafisch kwaliteit is niet zo belangrijk omdat de gameplay velen malen belangrijker is en welke gamer wil nou eens wat anders in een openwereld game die niet vergelijkbaar is met bovenbenoemde titels . Natuurlijk zijn er bij menige gamers veel vragen hoe precies Watch Dogs speelt en nieuwsgierig zijn we toch allemaal . het komt zeer en zeker goed met deze titel . En wie Watch Dogs toch afkraakt en niet graag Assassin's Creed speelt zal bij Watch Dogs geen plezier hebben . Ikzelf geloof dat Watch Dogs hoge reviews gaat scores .