Je hebt ook te maken met frame-rate, pop-ins, lighting effects, etc etc. Dat is allemaal afwachten, maar ik verwacht dat er wel een merkbaar verschil zal zijn tussen XBO en PS4, in het voordeel van de PS4. Maar goed, dat weet je wanneer je besluit een XBO te kopen, dus dan moet je achteraf ook niet gaan huilen.
Ik begrijp wel waarom je dat denk als Xbox-aanhanger Overigens wat ik wel apart vind is dat je aangeeft dat de game je steeds minder boeit en niet onder de indruk bent, maar toch iedere keer in dit topic terug blijft komen om aan te geven dat de game je niets lijkt. Wil je hem toch stiekem hebben?
Ach, we weten nu toch wel dat de eerste generatie multiplats een ietwat mindere resolutie heeft dan de PS4, al zul je het verschil echt niet merken als je beide consoles niet hebt staan en 2x het spel koopt. Als ik hem echt op z'n best wil spelen, tsja dan koop ik de PC versie wel.
No shit Ik kan me wel druk maken om de PS4 versie... maar ik heb geen Ps4 dus wat schiet ik ermee op?
Het boeit ook steeds minder, maar ik heb de game echt nog niet afgeschreven,uiteraard niet. Ik kom hier gewoon om te kijken wat mensen zeggen en of er nieuwe videos of previews zijn. Ik ben niet de enige die steeds meer twijfels over de game krijgt, maar die mensen blijven hier ook kijken. Het is echt allemaal zo apart niet.
Moeten we ons nu echt druk maken wat Kabuto van de game vindt? De game ziet er prima uit, al had ik de game grafisch ietsje mooier verwacht (komt door de E3 ) maar volgens mij zit het wel prima met de gameplay, wie weet is de multiplayer zelf boeiend.
Nee dat moet absoluut niet, liever niet zeg. Maar het lijkt ineens wel raak te zijn, eerst loop ik schijnbaar elke keer shit op te hemelen en kraak het dan af en nu is het weird dat ik deze thread blijf bezoeken omdat ik niet extreem enthousiast over de game ben. Zal wel. Lekker verder kletsen over WD jullie.
Dat je twijfels hebt over de game dat is geen probleem, maar om nu iedere keer aan te geven dat je niet onder de indruk bent of over de downgrade of de game doet me niets. Begint beetje in de herhaling te vallen, je mening is duidelijk.
Ja precies. Je posts zijn redelijk hetzelfde. Weer een klein nieuwsberichtje die niemand wat boeit en een negatieve mening erbij. Wacht nou maar gewoon af.
Het is toch watch_dogs en niet watch_kabuto, ff kappen mensen. Nog weer een preview, het ziet er toch prima uit: [yt]op6Abh_gnEQ[/yt]
Ziet er prima uit inderdaad, ben er ook wel benieuwd naar. Wacht nog wel even de meningen hier af en dat ie wat goedkoper is (ja, 25 euro vind ik al te veel ) en dan zal ik hem zeker halen. Misschien als ik mijn belastingcenten krijg