1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zieke graphics, vraag me wat betreft de gameplay wel af in hoeverre alles door jou te bepalen is of dat een hoop scripted is. Dat laatste zal wel het geval zijn. Vind ik overigens opzich niet eens een slechte zaak.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt leuk inderdaad dat deze niet was uitgelekt. Alles ziet er ook verdomd goed uit gewoon, de details, animaties, sfeer en physics. Ook het schieten zag er echt heel nice uit. Maar waar was toch Rainbow Six Patriots? :mad:
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er werd bij gamekings gezegd dat R6 terug naar de tekentafels is gegaan. Zelfde verhaal als bij Splinter Cell Conviction paar jaar terug
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk ik ook. Anders hadden we zeker wat gezien. Zeker als ze vorig al iets hebben laten zien moet er dit jaar weer iets komen anders weet je wel wat er gebeurd is.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Neeee he dat meen je niet. Het was zo'n tof concept en dan schrappen ze het? Gaat dus een SC conviction verhaal worden......ben ik bang.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vond die autocrashes er ook echt goed uit zien. Voor het eerst dat zo'n auto ongeluk er een beetje realistisch uit zag.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie gesprekken op Gamersyde al dat Watch_Dogs 'toch wel weer' zo'n titel is die gewoon te vet is, dat hij gewoon of gecanned wordt, of volledig omgegooid en dat ie dan bij de volgende E3 er heeeeel anders uitziet...ongeveer net als

    Splinter Cell Conviction
    Ghost Recon Future Soldier
    R6 Patriots (als GK gelijk heeft)

    En dat zou echt....heel erg zuigen!!!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Demo gespeeld op een dikke PC, was te verwachten. Ondanks dat ik altijd zeg dat er nog genoeg valt te halen uit de PS3 en 360 vond ik dit er toch echt iets te absurd er uitzien voor de PS3/360. Flinke downgrade denk ik op de PS3/360, hoe dan ook game van de E3. Hyped, fuck dit niet op zoals I Am Alive, Ubisoft.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatjes blijven prachtig ja.

    Echt als dit op pc is dan ga ik echt weer een pc kopen. Zo mooi als je dit op je beeldscherm kan toveren.:eek::eek:
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Damn! Net de E3 gameplay trailer gekeken! Wat lijkt me dit vet! Deed me wel heel erg denken aan de tv-serie 'Person of Interest'! Maar dit wordt voor mij zeker een game om naar uit te kijken!
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je die beelden zo ziet, dan heb ik toch wel erg veel zin in de next-gen consoles. :cool: Als deze game eenmaal op de Xbox 360 komt, dan gaat het er zover naast zitten. :'-(
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Over Rainbow Six gesproken, iemand op GT zegt dit ,hopelijk is het bullshit:

    Yea Ubisoft fired like all the leads working on the game a few months back. Those guys wanted to make an engaging tactical shooter, but Ubisoft wants R6:CoD. Cant say I am really surprised.

    Die fijne franchise maakt meer kapot dan we denken....developers zien hoeveel succes die teringgame heeft..en willen er ook mee van snoepen :mad:
     
  13. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Als jullie hem nog niet genoeg hebben gezien
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens:

    [​IMG]

    Awesome Windows Phone 7 is awesome. :cool:
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nice!
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een vette game! Gisteren al het nieuws gemist vanwege een lange werkdag, maar wat een vette game! _O_

    Hij uit zich alleen maar negatief op dit forum... Ga maar eens naar het topic van Forza Motorsport 4. :emo:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kijk er heel erg naar uit maar ik hou tegelijkertijd mijn hart vast. Het is Ubi, en die lijken niet heel erg te weten waar de fuck ze mee bezig zijn de laatste paar jaren.


    Splinter Cell Conviction wat eerst een crowd based,open,close quarter combat game was en er heel erg tof uit zag. Conviction uiteindelijk...was een hele andere game, en grote tegenvaller...in mijn boek dan. Jade Raymond zegt dat ze terug naar de roots wilden met de nieuwe SC game, nou dat hebben we gezien zeg bij E3...the roots my ass.

    Assassin's Creed, die Patrice dude ging weg...ineens krijgen we twee onnodige delen die het gewoon niet haalden bij ACII. Waardoor ik persoonlijk flink zat van AC geworden ben.

    Rayman Origins zou eerst een digital release only worden, ineens een full priced titel.

    Ghost Recon FS, zag er twee jaar geleden bij E3 heel anders uit dan het volledige product. In mijn opinie...minder interessant uiteindelijk.

    En nu Rainbow Six...gvd zo'n boeiend en vet concept , echt eens iets nieuws, volwassen en opzich best realistisch. Maar natuurlijk gvd weer niet politiek correct en dat mocht wellicht niet ofzo.....

    Watch_Dogs....het idee is geweldig, en is ook iets wat uiteindelijk een realiteit zou kunnen worden...ben nu al bang voor berichten dat de game een volledige overhaul krijgt.

    Ubi......we zien het allemaal wel. :{
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een verrassend rare gast is het inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    AC Brotherhood is beter dan ACII. Dus daar heb je al geen gelijk. :p Zelfs meer uren in die 'expansion' gestoken dan in ACII (zonder de MP aan te raken!)

    Origins zou een episodic digital release worden. Nu hadden ze zich inderdaad bedacht en alle 'episodes' gewoon bij elkaar gepropt en op een disc gedaan. Voordelen? De hele game in 1 keer, en een disc kan in prijs zakken tov een XBLA game wat vrijwel altijd hetzelfde blijft (op een enkele DotW na). Waarschijnlijk kostte de disc op de release al minder dan alle episodes digitaal bij elkaar opgeteld zouden hebben gekost. Dus in dat punt zie ik geen probleem. Juist een pluspunt.

    RS en GR interesseren me niks, maar met Splinter Cell heb je wel gelijk. Ben nooit een groot fan geweest, maar laat ik het zo zeggen; Pandora Tomorrow heb ik uitgespeeld, en Conviction kon me niet boeien. :+
     

Deel Deze Pagina