1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat mooie next-gen schiet geluid ook.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is een heel andere gameplay en werkt velemale vloeiender. * Gaat verder kijken. *

Ja, deze video van Oneshot draait veel beter.

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat is precies dezelfde.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan raad ik iedereen aan die PS4 video's te checken op die Mega link. Daar is de fps zo soepel als maar kan. Als dit echt X1 is...is het heel erg triest. Vergeet niet hoe easy het is om te beweren dat het X1 footage is wanneer het gemakkelijk 360 kan zijn. Ik kan serieus niet begrijpen dat sommigen niet zien hoe triest sloom en slecht dit draait. :)

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Echt niet.. Draai maar is naast elkaar.
    Video 1 draait kut video 2 draait veel beter.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat zeg je toch niet. Je zegt dat het andere gameplay is.

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    @ Hybrid dat bedoelde ik dan niet hehe. Performance ligt hoger.

Waar maak ik mij eigenlijk druk om. Ik ga deze game toch niet kopen al lang gezien.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Heb de 360 ook sinds de release.. Games die ik erbij had waren Perfect Dark Zero, Quake 4 en Project Gotham Racing 3.
    Games zijn qua grafische pracht niet meer te vergelijken met wat er nu op de 360 mogelijk is. Maar de 360 heeft ook nooit het niveau gehaald waar ik wel op had gehoopt toen ik hem ooit kocht, en ook ik heb heb veel games gespeeld. (ik game overigens al bijna 25 jaar intensief op vrijwel alle systemen ;))

Uiteindelijk is dat optimaliseren echt niet voldoende om het gebrek aan hardware te kunnen compenseren waardoor bepaalde zaken dus altijd afwezig blijven bij een console-versie. Echt zo zonde!

Uiteindelijk game ik wel het liefst op een console, zit al vaak en lang genoeg achter een pc voor mijn werk. O-)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je hebt een goed punt en spreekt gelukkig uit ervaring. Nu bedenk ik me ook dat videokaarten etc ook steeds kleiner en compacter worden, maar evengoede krachtiger. Hetzelfde geld voor alle overige hardware. Ik heb er geen problemen mee om met een console zo groot als een kleine systeemkast van de PC in huis te spelen, als die daarmee inderdaad datgene haalt wat jij in je posts al aangaf. Het is dus nu alleen de simpele vraag: Waarom??? ;)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom wat, yellow?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Waarom developers nog niet die kracht kunnen halen. Ik lees alleen net een paar pagina's terug iets wat dat verklaard. Ubisoft had een mooie game klaar staan, maar toen dit, maar er is een verklaring voor. Benieuwd hoe zich dit verder allemaal gaat ontwikkelen de komende jaren op de next gen.

Als Microsoft via een emulator het mogelijk maakt om 360 games op de One te kunnen spelen, waar eerder sprake van was doordat Sony ook bepaalde plannen had, dan kan dat wel eens een dolksteek zijn voor deze consoles nu ik er aan denk.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zal me aan m'n reet jeuken hoe deze game uitpakt.

Je word als potentiƫle koper gewoon voorgelogen. En hard ook. Heb meerdere filmpjes gezien. Sorry, maar dit is voor mij echt geen NEXT-GEN. Dit ziet eruit als een verder opgepoetste GTA 5. Sorry. Vind zowel de XBOX-One als de PS4 er waardeloos en kaal uitzien.

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat de Next-Gen consoles helemaal niet zo krachtig zijn.
    Het watch dogs verhaal is gewoon dat in het begin PC graphics lieten zien, en dat de next-gen consoles nou eenmaal niet zo krachtig zijn.

Paar paginas terug werd er gezecht waarom steeds die vergelijking met pc?

Omdat je pc footage als eerst zag, iedereen verwacht meteen dat dus ook op next-gen consoles... tja

Next-gen consoles zijn gewoon mid-range, niet top-end.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat ik mij ook af vraag is of Ubisoft tijdens de reveal al wel wist wat de specs van de next gens precies zouden worden. Misschien hebben hun ook wel veel krachtigere consoles verwacht

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zou best wel eens kunnen. Alhoewel veel devs wel lopen te pochen met high end PC's tijdens een demo of een show hoor. In principe wordt je ook nergens voorgelogen, er is immers nergens gezegd dat het footage was van de console versie.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Erg benieuwd baar de 1e reviews straks

19. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Voor zover ik het mij nog kan herinneren werd die footage van Watch Dogs wel getoond toen het over het kunnen van de nieuwe consoles ging. (het was voor mij in ieder geval toen gelijk een reden om de Xbox One te pre-orderen)

Er word dan wel niet gezegd dat de beelden daadwerkelijk van een console afkomstig zijn, maar als gamer leg je wel heel makkelijk de link.
    Ze liegen niet, maar misleiden je keihard waar je bij staat.

Daarom vind ik nu ook dat we alle recht hebben om die game volledig de grond in te boren! }:] :D

Dat idee heb ik wel ook ja!

Laatst bewerkt: 20 mei 2014
  20. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Op de xbox one staat een trailer in de store en daar staat bij dat het Xbox one materiaal is, zou dat dus niet de zelfde kwaliteit zijn van wat het uit eindelijk wordt?

Deel Deze Pagina