Omg, Ik zat ff op YouTube, Reclame voor Watch_Dogs. Het was' Amazing Street Hack'. Geweldige Reclame. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Watch_Dogs: First Legit Review Gives it a 19 out of 20; Calls it “Almost Perfect,” Criticizes Story http://www.dualshockers.com/2014/05...lls-it-almost-perfect-technically-very-solid/
Tussen welke regels lees je dat? Niet dat ik een hoge pet op heb van Jeuxvideo.. Zeker als het om een franse uitgever gaat, daar zit nogal een adverteerdersbelang achter Maar goed, dat geld voor de meeste grote sites/bladen
Ik was eerst heel erg hyped, maar als ik eerlijk ben boeit het me geen ene reet meer deze game. Next gen staat sowieso op een laag pitje bij mij, maar ik kijk er niet meer naar uit...
Misschien juist wel goed echter. De verwachtingen zijn dan laag en als de game dan ineens heel tof blijkt te zijn, is dat extra cool. Ik hoop absoluut dat hij tof is, but i dunno.
Ja maar mensen lopen te klagen over het spel terwijl ze het nog niet eens gespeeld hebben. Ze hebben alleen maar haperende gameplay beelden gezien van slechte streams.
US store is altijd om 09:00 maar volgens mij is de UK store altijd iets later. Dacht rond 11? Btw morgen volgens mij veel vids en streams als ik de twitter berichten zo lees.
cool. Kunnen we hopelijk eindelijk wat beelden vergelijken. Ben benieuwd wat de verschillen gaan zijn tussen PC, X1, PS4, 360 en PS3