Dan zouden we echte representatieve beelden kunnen zien idd Ze zouden ook veel meer trailers via de x1 en ps4 dash moeten pushen Dan kun je tenminste echt zien wat je krijgt, op YT zie je dat gewoon niet meer
Waarom vergelijkt iedereen deze game met GTAV? Die game is zo episch daar komt niet een game bij in de buurt al had je het graag. Denk ook niet dat Ubisoft een game heeft gemaakt die daarop moet lijken. Wat je kan etc. met het hacken enzo die gameplay is uniek. Dat hebben we nog nergens gezien. Of het leuk blijft om te doen? Ik denk dat als je de singleplayer uitgespeeld hebt dat je wel klaar bent met de game. Ubisoft heeft 1 grote fout gemaakt en dat is iedereen verrast op de E3 in zowel 2012 als 2013 met ubermooie graphicks filmpjes. Dit heeft Guerilla ook ooit gedaan met een supermooie trailer van Killzone 2, en de game leek uiteindelijk nog voor geen mm daarop. Iedereen is op het moment erg negatief wat erg jammer is. Laten we de reviews afwachten of de game zelf spelen.
Haha ik 16 november voor het laatst, geweldig mooie stad...al moet je wel echt opletten waar je in de stad bent.
Heb gisteravond de livestream van IGN gekeken. Game zag er echt fantastisch uit! Grafisch strak en nog veel belangrijker, de game zag er enorm tof uit om te spelen! Can't wait
Heb vandaag een filmpje gezien van iemand die van de ene naar de andere kant van de kaart rijdt. Het viel me op dat auto's en mensen op 100 meter voor je spawnen. Verder vind ik de graphics niet echt heel bijzonder mooi. Ik hoop dan ook dat de gameplay niet tegenvalt.
Daarnaast lijkt het autorijden gewoon dikke kut ook. Kan het niet met zekerheid zeggen, maar het rijden in Driver SF lijkt zelfs nog beter.
Dat idee heb ik ook. De auto lijkt te zweven en de crashes zijn weinig indrukwekkend. Het ziet er allemaal gewoon lame uit. Ik weet het niet.
Het is helaas vaker in dit soort games dat de handling van voertuigen slecht is. Als het zo zweeft is dat echt kut. Het moet gewoon goed strak op de weg liggen.
Na het zien van de livestream weet ik zeker dat ik deze oversla. Een spel als dit moet echt heel goed zijn wil ik er de volle prijs voor betalen maar dan heb ik het over GTA/RDR en daar komt dit absoluut niet bij in de buurt. Er zullen genoeg zijn die hier plezier aan kunnen beleven maar na het zien van de allereerste trailer is dit wil een teleurstelling.
En door de beelden die we eerder zagen. Ook al zag je in latere trailers dat het er minder uitzag, dit is gewoon nog een downgrade.
Ik was zelf enthousiast toen Watch_Dogs werd aangekondigd op de E3, maar sinds het zo lang heeft geduurd en de game nu toch wat anders aanvoelt dan van te voren skip ik Watch_Dogs toch maar. Mario Kart 8 > Watch Dogs anyways.
Die video van de ene kant naar de andere kant van de map rijden....... Het ziet er belachelijk uit!! Moet dit nou next gen voorstellen? De auto's lijken wel blokjes, de pop-up is vreselijk en de kleuren zien er niet uit.
Maar het gekke is, dat het in andere video's er weer heel aardig uit ziet. Gewoon mooi scherp en alles. Vaak zijn dit echter wel de video's dat het regent in de game. Dat valt me wel op.