Dit spel zou trouwens wel perfect te combineren zijn met Smart Glass. Dus als je iets wilt hacken en de mini game begint dat je dan op je smartphone/tablet dat moet doen.
Bruut, mix van geweldige games in een open world game. Awesomeness. Chicago is ook erg tof, in ieder geval geen NY.
Enige nadeel tot nu toe is de "everything is connected". hopelijk is er een optie om geen random mensen toe te laten in mijn game..
De manier waarop Dragon's Dogma dat doet is wel erg goed en leuk, dus het hoeft niet perse negatief te zijn. Liever dat dan een geforceerde MP ...
Hier krijgen we meer uitleg over de game, gelukkig hoor ik het woord MMO niet voorbij komen, wel....open world action adventure game [yt]suj8Ukbl6zY[/yt] Op eind van de video zegt de maker 'on multiple platforms' natuurlijk is dat gewoon 360,PS3 en PC. Maar tegen de tijd dat deze uitkomt..is de Xbox 3 er ook echt wel denk ik. Dan gaat het denk ik een Hitman: Blood Money verhaal worden, in de zin van dat die op de oudere consoles kwam en ook op 360 toen. Let maar op.
Ik krijg echt een beetje een GTA feel bij deze game . De belichting en animaties en de hoe de auto's vormgegeven zijn, de stad lijkt ook op Liberty City. Is het al bekend of dit ook een free-roaming game wordt? Zoja, dan heeft GTA eindelijk een echte concurrent.. Waren nog wel meer games destijds, Tony Hawk American Wasteland, King Kong ook bijvoorbeeld.
Hellllsss yeah!!! Oh klopt inderdaad ja, die was ik vergeten. Maar Hitman BM is geweldig en daarom herinnerde ik me die nog, de andere twee waren maar mwuah
Ja inderdaad, Hitman BM is zelfs nu nog de moeite waard om te spelen . King Kong was vooral goed voor je gamerscore .
Ja, Blood Money blijft geweldig. En ik kan echt niet wachten op Absolution. Zeeeeeker niet na die nieuwste video waar ze echt lieten zien dat Hitman gewoon nog steeds....Hitman is.
Die laatste 2 minuten van het laatste geposte filmpje, daar zie je personage daadwerkelijk in een auto stappen en een stukkie rijden (en op afstand een brug omhoog halen). Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht... toen ik de demo voor het eerst zag, met ander einde, dacht ik dat het meer een soort ''hub'' idee zou worden (denk Deus Ex), waarbij missies in verschillende sectors zou afspelen, en auto's enzo er voor de show, en eventueel cover ofzo, er bij staan. Ik vind het echt verbluffend. Zoveel grafisch detail op elke centimeter, zoveel ''lagen'' gameplay, maar zo groots en omvangrijk....