Ik hoop dat het aan de stream ligt o.i.d. maar ik heb meer het gevoel dat ik naar een testlevel in gamemaker aan het kijken ben. Het ziet er te steriel uit.
geloof dat ze er wel vrij strak boven op zitten, er heeft ook nog geen webshop 'per ongeluk' verstuurd volgens mij
Nedgame has ze gisteren ook nog niet binnen gehad toen ik mn One ging halen, anders had ik hem wel alvast meegenomen
Gisteravond mail gehad van wehkamp. Mijn WD Vigilante Edition wordt vandaag bezorgd tussen 9.00 en 13.00 Ben benieuwd. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Pfff godver http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...amezone/Products/16512&ViewAction=ViewProduct Waarom heb ik hem niet gister besteld Volgens mij heeft yourgamezone hem niet meer op voorraad. Weet iemand nog een andere site waar ze hem wel nog verkopen en hem dinsdag versturen? Anders moet ik hem misschien toch maar bij gamemania gaan halen.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/watch dogs_XboxOne.html Hier staan genoeg webshops tussen. Zullen er vast nog wel wat zijn die hem op leverbaar hebben
In de eerste video had ik moeite met echte verschillen te zien, maar de dude in de tweede video vind dat er een groot verschil is en dan laat hij screenshots zien. Kortom, zoals altijd, voor de echte goede vergelijking moet je gewoon DF hebben. Hier nog eentje [yt]KN0N8fy0G5k[/yt]
Met sommige details is de PS4 mooier/beter en met andere de X1 weer. Het viel me wel op dat de X1 regelmatig scherper is.
Ja en op de consoles ziet het er wel weer goed uit, dan heb ik gister waarschijnlijk naar een stream gekeken op lage kwaliteit op de pc.
ik zie niet echt verschil tussen ps4 en x1 in die filmpjes behalve dan dat de een soms wat donkerder lijkt en de ander wat lichter maar volgens mij is dat meer het bekende full/limited RGB capture verhaal dan dat er echt een verschil in belichting zit
PS is altijd al fletser geweest. Maar net als die zooi op de achtergrond ziet er wel iets scherper uit op de X1.
Ik wil niet op basis van deze fuzzy filmpjes een Vs discussie starten maar is dat juist niet wat extra aliasing?