Ik snap niet dat jullie zoveel op de graphics letten als de gameplay zo gruwelijk beperkt, simpel en eentonig is.
De gameplay is juist het waarom het gaat! Heb jij weleens GTA gespeeld. Wat zou jij meer willen zien?
Ik vraag hem wat hij meer wilt in de game en ook ik geef mijn mening? De graphics zijn wat mij optimaal. Ik zie dinsdag de inhoud van het spel en zal mij kostelijk vermaken!
Heb vandaag ruim half uur de xbox 360 versie gespeeld. Wat ziet die versie er slecht uit zeg. GTA5 ziet er zoveel keer beter uit. Er zit naar wat ik gezien heb wel een goed verhaal in. Het hacken tja dat hebben we in de videos enzo al gezien, weet niet of het leuk blijft. In ieder geval er lopen niet veel mensen op straat en verkeer komt met pop up tevoorschijn. Auto schademodel is ook ronduit triest. Ik mag hopen dat de xbox one versie er toch echt een heel stuk beter uitziet!
Ik begrijp niet zoveel van jouw steenkolennederlands to be honest, maar Reson zegt ook dat het om de gameplay zou moeten gaan. En daarna geeft hij aan dat hij die gameplay niet boeiend vind dat probeerde ik te vertellen met mijn vorige bericht.
Enige waar ik me zorgen om maak bij deze game is of het niet irritant gaat worden dat je 'steeds' gehacked kunt worden als je de game aan het spelen bent...lijkt me echt gewoon frustrerend als je met een main missie bezig bent en je wordt om de 5 minuten gehacked. Voor de rest: doet een game eindelijk eens iets anders (hacken op dit nivo hebben we nog niet eerder gezien), zitten er weer mensen de game te vergelijken met GTA5 (zéér overgewaardeerde game IMO, die ook steeds hetzelfde doet; rijd van punt A naar punt B, schiet neer/steel auto etc, en weer terug...repeat x100!). GTA 5 heeft 4 delen ervoor gehad om tot GTA5 te komen. WD is een nieuwe IP, doet eindelijk eens iets anders, moet het meteen perfect zijn! Soms snap ik mede-gamers écht niet.
Tijdens missions kun je niet gehacked/invaded worden. Verder snap ik de negativiteit nu al ook niet. Eerst maar eens spelen en van wat ik heb gezien is het gewoon een leuke open world game, met veel te doen, levendige stad, etc. Ik heb er wel zin in!
Zoals ik in eerdere post al zei snap ik heel goed dat andere mensen een spel als dit heel erg kunnen waarderen. Ikzelf vind een spel als dit echt ruk, het is simpel, repetitief, niet uitdagend en skills heb je niet nodig. Het is gewoon een verhaaltje waar je doorheen loopt in een open wereld die saai is. Rijd hierheen druk op X, kijk daarheen, drup op x. Kun je het niet vinden? Kijk naar de cursor en druk daarna op X Spellen die daarop gebaseerd zijn vind ik maximaal een tientje waard behalve als het gruwelijk goed gemaakt is zoals RDR en GTA. Voor die games betaal ik met alle liefde 60 euro. Spellen als Assasins Creed, Tomb Raider, Watch Dogs, Skyrim en er zijn er nog tientallen op te noemen vind ik gewoon helemaal niks aan. Vergelijk het met GTST, super dom en simpel maar er is een doelgroep voor en dat is ook helemaal niet erg. Maar ik sla over.
Heb je de game al gespeeld dan? Zo ja, prima. Zo nee, dan En hoe is dat anders dan in GTA? Doet echt precies hetzelfde. Bovendien heb je voor een game als GTA ook 0,0 skills nodig.:b: Kijk, smaken verschillen. Wat de 1 tof vind, vind de ander niks. Maar deze game doet eindelijk eens iets anders. Alleen daarom verdient het al een kans bij mij. En alleen de game vergelijken met GTA omdat het een open world is....nou ja, slaat al nergens op. Mafia 2 werd ook met GTA vergeleken, alleen om die reden. Sloeg ook al nergens op.
Lol @ skills in een sp game. Zitten niet meer in het NEStijdperk he Ik vind alle commentaar beetje overdreven. Waarom zo weinig slack, maar bij andere games mierenneukt men niet zo
Waarom je zo druk maken om anderen hun commentaar? Dat vind ik juist overdreven. Je zal je ongetwijfeld prima kunnen vermaken met deze game Sommigen hadden misschien meer verwacht of ze vinden het niet interessant. Ikzelf ben gewoon niet onder de indruk van de game. Ik vind die 'vernieuwing' vrij summier en verder blijft er gewoon een kaalogende mediocre game over voor mijn gevoel. Kan toch ?
Zat net een stream tekijken van een kerel die op de xbox one speelde. paar opmerkingen van hem, hij vondt de game een 7/10. graphics zijn ''good'' je kunt auto's orderen( als je een auto hebt kun je via je mobiel eentje laten spawnen) je kunt alleen van suit veranderen. de nummers in het spel zijn oke. het hacken zou op ten duur repetitief worden. Het is een ac upgrade.
Ja ik had ook meer verwacht en de game oogt ook gewoon kaal. Maar heb het gevoel alsof deze game extra onder vuur ligt omdat GTA V zo een goede open world game was. Ja die lat ligt hoog daardoor, maar dan praat je ook echt over het beste vh beste in open worlds
Het gaat om de ervaring als dev, niet de delen in een ip. Kan net zo goed zijn dat een deel x flopt omdat het deels door een ander team wordt gemaakt.
2 uur livestream gekeken lijkt mij voldoende om een mening op te kunnen baseren. mafia 1 en 2 waren echt superflops, dat je die uberhaupt aanhaalt zegt al genoeg hoe snel jij tevreden kan zijn met een spel. Ik vergelijk trouwens nergens iets, ik zeg alleen dat games als RDR en GTA mijn geld waard zijn in tegenstelling tot deze en de eerdere genoemde games. en als jij mij ziet rondscheuren in GTA5 dan zijn daar zeer zeker wel skills voor nodig, maar ook bij GTA vind ik dat de politie bijvoorbeeld veels te simplistisch is. Je kan namelijk ALTIJD ongemerkt wegkomen, maakt niet uit in welke positie je bevind. Zelfs al zou je helemaal omsingeld zijn op je radar dan verdwijnt er wel weer een politieauto zodat die weg weer vrij is. GTA is absoluut niet perfect maar ik heb er ook absoluut geen spijt van gehad, ik start mijn 360 speciaal op om afentoe gewoon even lekker te rellen en rond te scheuren. IK weet 100% zeker dat jij over een half jaar niet even lekker gaat rondracen in Watchdogs omdat dat zo leuk is. het enige wat jij over een halfjaar misschien nog gaat doen is de spidertank maar ook daar ben je snel mee klaar denk ik. Ik zie gewoon heel weinig pret in watchdogs en de pret die ik zie is heel minimaal.
Watchdogs is ook niet zo een game om in rond te rommelen zoals gta he.. dat is ook niet het doel van elke open world
Stop right there. Persoonlijk heb ik al totaal geen interesse meer om deze game met launch te halen. Wacht reviews af, als het 'oké' is vis ik m eens uit de budgetbak/bazaar.