1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3

Snap ik wel, maar ik doel vooral op: als een site als tweakers de game heeft gespeeld, daarna zo'n uitspraak plaatst, dan is dat wel een bizar contrast met wat we nu via allerlei streams etc zien :)

Kortom, ik hoop toch nog steeds op een meevaller :)

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    True,

Maar ben je niet met mij eens dat 'hopen op een meevaller' een keiharde fail is voor verwachtingen op een nextgen game? Maar blijf natuurlijk optimistisch.. We zijn nog aan het begin van de nieuwe gen en het is Ubi maar.. Als nou een Naughty Dog zo'n verschil liet zien baarde het mij meer zorgen

We wachten gewoon af zoals je zei ;)

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3

Oh helemaal mee eens. En dat is ben ik bang een beetje de bredere realiteit; zolang games ook voor de vorige generatie consoles moet uitkomen om rendabel te zijn, zal dat helaas wel vaker gebeuren.

Wel zin in dinsdag! Als de reviews goed zijn koop ik 'm direct en digitaal. Lekker next gen :) :)

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711

goed gesproken! Als de game goede cijfers haalt haal ik hem ook hoor. Zag net een stream van ps4 en die zag er meer dan prima uit.. misschien pc-screens beter negeren

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jackfrags vid.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Video's van een maat van mij die voor een site schrijft. Dit was tijdens een event in Nederland. Xbox One versie.

[yt]IC0WXPSvw64[/yt]

[yt]Yx4Ysz6brC4[/yt]

En check dit....

http://unionvgf.com/index.php?threads/the-watch-dogs-thread.4174/page-9#post-181120

http://i2.minus.com/iQRqFMK9cQCPh.jpg

http://i7.minus.com/ibsWH7Wk93iftK.jpg

Zijn volgens mij shots die hier al gepost zijn. Maar zonder die change van settings....is hij dus niet zo extreem mooi als dit.

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Deze kwam van Neogaf en was een 4k screenshot.
    Overigens was DeferredFxQuality="pc" kwa verbeterende graphics Confirmed als een placebo effect.

Als je daar naar de textures kijkt van die weg, heeft het toch andere mapping, toch wel een beetje downgrade op dat gebied.

Ik zag ook ergens footage van Pc gameplay op ultra, en niet alle lampen geven shading, dus je kan voor bepaald licht staan en geen schaduw hebben (bijv autolampen).
    Maar wie weet is dat een Bug, en maybe al verholpen met een day one patch ofzo.

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok man. Duidelijk dan.

9. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zoooo benieuwd naar de reviews en vooral die van Tweakers.net en de video recensie van Gamekings.tv .
    Als Watch Dogs bij Metacritic.com een gemiddelde cijfer krijgt van een 9 dan ben ik pas overtuigd om hem te kopen voor mijn Xbox 360 .
    Ik hoop stiekem dat het een super vette game word .

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Die codes zijn voor mij adacadabra hahaha. Kan je mij uitleggen wat ze hier mee willen zeggen ?

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan ga jij de game dus niet kopen.:b:
    En zul je zowieso weinig games kopen; zijn maar weinig games die een gemiddelde van een 9 halen.

12. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij neogaf zijn wat vergelijkingsshots gemaakt door users die gekeken of dit wat uitmaakt, lijkt geen verschil te maken. (Voorbeeld 1 en voorbeeld 2)

Lijkt me ook wel sterk als Ubi zoiets verkloot...

Ben benieuwd naar de reviews, ik ga zeker niet voorbarig de game al voor mijn PC bestellen, ook al ben ik stiekem wel benieuwd hoe mijn PC het doet bij deze titel (ook al is het dan een nvidia game en heb ik een AMD). Ik las ook hier en daar wat over performance issues met piraten versies, dunno of dat waar is. Ook mensen met SLI lijken issues te hebben, maar dat hoor je wel vaker.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dude geloof me, je wil de 360 versie niet spelen. Wacht anders rustig tot je een nieuwe console gaat halen en haal hem daarvoor, want de 360 en ongetwijfeld PS3 versie zijn.....akelig. Bekijk de footage maar die er van is.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een gezeik over de graphics zolang games crossgen komen zullen die niet helemaal next gen zijn als de gameplay mar top is

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je benieuwd bent naar de review van gamekings.tv dan zegt dat al wel genoeg :+

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    *fixed :+

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Jezus wat zag dit er toch verschrikkelijk goed uit:

Is er al xbox 360 footage?

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al ergens een exemplaar kunnen kopen?

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    pfff al 84 pagina's vol met gemiep over de graphics... en nog geen serieuze review online alleen maar youtube beelden en her en der wat screens.

En dan hier nog van die gasten die naar elke comment weer een negatieve er onder moeten plakken... laat hem dan links liggen en steek je geld in wat anders!

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    +1 amen ....... helemaal mee eens ..... !!! \o/

De gameplay daar ga ik voor ...... Een game die er grafisch goed uitziet is meestal kort ..... want anders hebben we straks games van 100 GB!

Deel Deze Pagina