Ik had nog een extra code gegenereerd, maar volgens mij ging dat niet goed of is dit een PC code? Zo ja, have fun! 5DM-TPRR-JRWM-FVLF-WD99
@mouse: wtf deze comment is dus serieus? @Stingray: ja true. Maar had van max pc settings wel wat meer verwacht. Maargoed. Reviews maar ff afwachten
Waar over heb jij het nu weer?? Ik heb me zelf niet te verklaren hier .......... ben serieus dat ik de vigilante versie dolgraag wil, omdat ik petjes spaar. Wie gelooft gelooft het. Ik hoop dat ik morgen hier kan lezen dat het sel ergens te koop is. En anders tot dinsdag!
Volgens mij heb ik duidelijk gezegd dat ik de gamewinkels echt zwak vind dat ze de boeten niet riskeren om eerder te verkopen ....... in een land waar we vrij zijn! Jeeeeh ..... !!!! Ik ga wat beters doen GTA V verder spelen!
Ik ga gewoon naar de GM met een big smile als trouwe klant. 15 euro korting, heb een bon, krijg hem vast wel mee. Kan dinsdag niet helaas, dus moet morgen wel. Weet wel dat ze hem al binnen hebben, was met Wolfenstein ook al zo. Kon ik toen ook al meenemen, ook omdat ze net een sms je binnen kregen. Probleem met deze game is de ontwikkelaar, Ubisoft, die altijd zeikerig doet rond releases. Met AC en FC 3 ook al zo vaak meegemaakt. We zien morgen wel, denk dat vooraf een belletje wel handig is.
Ja maar Wolfenstein werd een week eerder gelever Yellow... deze game was dit weekend nog geeneens binnen
Dat zei ik ook al. Denk dat het wel lukt. En Reckuuza: Heb meerdere games zo meegekregen, niet alleen bij hun.
Trouwe klant of niet, streetdate is streetdate, dus pas de 27e. Zonde om langs te gaan, want je krijgt hem niet mee. Wacht gewoon lekker het smsje af / tot dinsdag. De ene dag gaan we niet dood van
Vreemd Yellow, ik werk zelf bij GM en als je bij mij in t filiaal kwam zou je m echt niet meekrijgen morgen, no offence.
Ik ben goed in paaien. En ik weet ook wel dat de kans bestaat dat ik nee te horen krijg als ik morgen zou bellen. Maar neem één ding van me aan: Het is me in het verleden al heel vaak gelukt, niet alleen bij de GM. Alleen sinds een paar shops in Nederland boetes hebben gehad, waaronder Dixons, die nu nauwelijks meer games verkopen, is het een stuk minder geworden. Alleen Wolfenstein heb ik dus eerder meegekregen, maar ze kregen dan ook, toen ik nog aan de balie stond, net dat smsje binnen. Ik had toen ook al gelezen hier dat MM Arena hem al verkocht.
Succes dan, nog altijd de verantwoording van de werknemer die er staat. Maar bij mij kan je niet paaien
Wolfenstein mocht sowieso eerder in de verkoop, dus dat was een uitzondering. Streetdates moeten gewoon gehanteerd worden, helemaal bij grote titels zoals Watch Dogs.
Youre welcome yellow. Maar het verschilt per game. Als je bij mij zou komen zou ik je vrolijk willen verzoeken morgen terug te komen, krijg je nog een gratis Ride to Hell: Retribution van me ook