Twijfel nog steeds keihard. Voel me gewoon genaaid als ik de beelden uit 2012 zie en dan de beelden van hoe de game er nu uitziet. Maar goed, de gameplay is opzicht wel goed als ik de berichten zo lees. Misschien morgen toch maar even langs mediamarkt.
Wat is er genaaid aan? Wat je op de E3 zag kan ook op de PC, er is nooit gezegd dat het console graphics zijn.
kan hem kopen vandaag maar denk dat ik hem maar even laat liggen... en over 2 weken 2e hands koop, ben toch nog met wolfenstein bezig
Helaas ben ik al jaren een Mac-gebruiker :{ Snap best dat ze de gfx gedowngrade hebben voor de console. Maar als ik nu naar gameplay beelden van de X1 en PS4 kijk, lijkt het net of ik naar een last-gen game zit te kijken. Ik ben geen graphics hoertje. Maar ik had wel iets meer van de next-gen versies verwacht.
Daar is die zelfs used duurder als een nieuw exemplaar bij andere winkels. Belachelijke prijzen bij de GM, zeker deze generatie. Ik wacht wel tot mijn exemplaar morgen op de mat valt, zojuist mailtje gehad dat die verzonden is.
Waarom dan niet even 2 weken wachten? Dan heb je meer een indruk van de game en wat mensen ervan vinden en kan je hem misschien ook nog wat goedkoper halen tweedehands.
Ik snap het echt niet, MM is echt 15,- cheaper.. en toch kopen mensen bij GM. Ok niet iedereen heeft een MM in de buurt, maar webshop
Ik heb nog nooit wat bij GM gekocht, maar ik kon ook een gast die daar ALTIJD z'n games kocht en inruilde. Maar ja, FRS is failliet... GM (nog) niet!
Ik wel; heb er mijn PS4 gekocht (zoiets wil ik zelf ophalen...hoe minder verzending hoe beter!). En de eerste Skylanders, omdat die toevallig 10 euro goedkoper was dan elders. Voor de rest niks, ook 2de hands niet. Nieuw en 2de hands zijn ze gewoon idioot duur.
Ik heb transistor al uitgespeeld. Speel nu alleen BF4... maar non-stop BF4 gaat ook vervelen. Heb alles wat ik wou spelen al gespeeld op de PS4. En Wolfenstein is niks voor mij. Dus ja, dan blijft alleen Watch Dogs over voor nu. Ohh ja, moet Knack ook nog uit spelen. Maar heb daar geen zin in. Ik kan Knack en BF4 door blijven spelen. Of Watch Dogs een kans geven. Als ik hem haal, koop ik hem liever nu dan over 2 weken. Kan ik hem eventueel nog doorverkopen (mocht hij toch tegenvallen) zonder al te veel verlies te maken. \o/
Ik kirby voor de 3ds vd week voor gratis . En euh Gears of War vanwege die dlc characters die nergens anders waren. Maar die 70,- waagt zelfs bol zich niet aan. Hun folderaanbiedingen kunnen soms wel goed zijn trouwens. Maar waarom iemand deze daar zou kopen zou ik niet weten. Misschien de CE omdat GM vaak die als enige heeft
Wil hem dus halen voor de Xbox One. Is er ergens een versie goedkoper als €55? Anders haal ik hem bij GM voor €70-€15 (bon die nog maar een paar maanden loopt).
Iemand deze al gezien? Vergelijking met GTA 4! Die was nog next-gen-er dan Watch Dogs. Ik begin nu wel iets minder enthousiast over deze game te worden.. 1. The dynamic lighting and shadows (GTA + / Watch Dogs -). 2. Physical model of environment on the stairs' example (GTA + / Watch Dogs -). 3. Environment damage model like scratches, cracks and stuff (GTA + / Watch Dogs -). 4. Blood trails from the collisions (GTA + / Watch Dogs -). 5. Water actual physical model (GTA + / Watch Dogs -). 6. Car damage physics (GTA + / Watch Dogs -). 7. Actual environmental reflections (GTA + / Watch Dogs -). 8. Overall physics model and interactions ion the example of the fure hydrant (GTA + / Watch Dogs -).