En dan nog niet eens met V. Wat een slechte belichting. Vooral op belichting is en gaat deze generatie het verschil maken, dat zie je nu al, zag je ookal met GTA V. Dit lijkt op PS2, belichting zorgt voor een wereld van verschil.
Ja inderdaad, die belichting in het begin van het filmpje met schaduwen..dat is al vreemd in watch dogs. Maar zoiets als krassen op de muur of deuken in een muur als je met je auto er vol op inrijdt... dat had gta4 al
Ubisoft geeft ons allemaal een bitch slap. Die bitches weten toch wel dat we het gaan kopen. 2012 vs 2014 Maar goed, gameplay is king zeggen ze. En als ik de berichten moet geloven is de gameplay wel redelijk goed.
Nou maar hopen dat het verhaal en de actie in watch dogs wel geniaal zijn....wil hem toch wel hebben op m'n ps4 (heb er zelfs een ps4 voor gehaald).
Zoals eerder gezegd, je kunt niet een 360 vergelijken met een high end PC Desalniettemin is de lastgen versie wel erg slecht qua graphics.
Jezus die video is wel heel erg zeg. Ik was me er niet van bewust dat IV al die coole shit had, nooit opgevallen. Maar dit is triest.
Blijkbaar is het niet zo eenvoudig om een grote open wereld game als GTA (die al een eeuwigheid aan de top staan) zomaar even na te maken..
Nou idd, maar dit is gewoon belachelijk. Zoveel wat er eigenlijk gewoon mist in die game. Het zijn elke keer die kleine details die Rockstar erin stopt en geen enkele andere dev zie je het doen.
Nou het is meer dat ik de effecten uiteraard wel zag, zoals die schaduwen enzo. Maar nooit weten dat het zo'n huge deal was zeg maar.
Net eventjes gebeld naar de GM Almere en die verkopen hem morgen pas. Ik was volgens mij niet de eerste met een Watch Dogs gerelateerde vraag. Hij kapte mij af binnen 30 seconden.