Je bedoelt dat er al zoveel indrukwekkende en krachtvretende dingen waren gemaakt in de game, dat ze dit aspect hebben opgeofferd? Ja zou kunnen. Zo beweerde een kennis een tijdje geleden dat we daarom ook geen interactie meer hebben bij hotdogstands, de paar die er zijn dan en daarom ook minder interieuren zoals de fastfood tentjes. Kan...i dunno.
Nou ik bedoel meer qua wanneer je een normale botsing maakte, je echt zichtbare schade had gelijk in IV. Een full frontal zorgde echt voor een dikke deuk aan je voorkant. In V duurt dit echt langer en lijken de auto's onrealistisch sterk. Hoewel het wel gepatched is volgens mij. Want bij launch was het best slecht op moment. Een full frontal tegen een muur en weinig tot geen deuken aan de voorkant.
Zou lachen zijn, maar het lijkt mij niets voor Rockstar om dat te doen. Hebben ze uberhaupt ooit een sneer gemaakt naar andere games/devs? Wat Volition toen in die SR3 trailer deed naar GTA IV en Ubi met WD naar GTA V...zoiets kennen we niet van Rockstar.
Laatst bewerkt: 26 mei 2014