Ik zet het eerst wel uit zie wel wat er van komt. Als het voor mij voldoende positief effect heeft, dan zet ik het niet eerder weer aan tot het veranderd is. Achterlijke Fransozen ook daar bij Ubisoft. Wat ik trouwens wel las in dat artikel is dat het alleen geld voor de MP, er word nergens, ook niet echt in de reacties, gesproken over hoeveel effect het uitzetten van die optie heeft op de SP. Ik ben dus heel benieuwd hoeveel effect dit gaat hebben als ik de SP ga spelen wanneer ik deze optie uit zet.
Ik snap niet waar ze het gore lef vandaan halen om ons tot dit soort zaken te dwingen. Als dit morgen niet veranderd met een aangekondigde update, dan ben ik bang dat deze game hele, maar dan ook, hele harde klappen in reviews gaat krijgen. Hierbij ga ik er vanuit dat recensenten meer weten dan wij, maar dat tot nu toe nog niet kunnen of mogen zeggen. Ik hoop dus dat er morgen nog klein wondertje gebeurt, maar denk dat Metacritic overbelast gaat raken als ik gelijk krijg in wat ik zeg. En datzelfde zou dan gelden voor de Ubisoft site en haar fora.
Laatst bewerkt: 27 mei 2014