Als je de standaard versie koopt met een seizoenspas dan heb je alle dlc's bij elkaar toch? behalve dat zombie gedeelte dan.
Als ik zo de reviews lees is het dus gewoon een standaard game. Waar ik gehoopt had dat Watchdogs iets nieuws ging doen. Maar dat is helaas dus niet het geval. Graphics dus redelijk, gameplay redelijk en verhaal redelijk. Niet 60 euro waard in mijn ogen. Haal hem misschien wel als die een keer in de sale is. Jammer dat sinds de reveal alles minder is geworden van die game. Had toen echt het idee wat we een pareltje gingen krijgen. Maakt me bezorgd over The Division.
9 maar Waar is de tijd gebleven dat je er gewoon 2 had. Een normale en een SE. Bovendien is er allemaal exclusieve troep voor PC of console. Wat een onzin.
hahahaha en nog op de zak centen zeker.. nou ik hoop voor je dat die hem afzeiken dan kun jij hier ook weer los
Ben ondertussen al bijna 17 jaar lid van PU... Maar het blad word met de maand minder, al heeft dit voor een deel ook te maken met het zeer matige aanbod aan games. De cijfers wat hun een game geven neem ik sowieso nooit serieus, altijd veel te hoog, of anders gelijk bizar laag. Zoals nu ook weer het geval is bij de review van Watch Dogs.. In feite doet de game weinig fout maar daarnaast ook niks bijzonder goed of baanbrekends. Het is eigenlijk niet meer dan een verzameling van allerlei (gameplay) stuff die wel al jaren kennen uit andere Ubisoft games. Maar toch krijgt zoiets dan een 8.9. Ik wacht wel een paar weekjes, dan vis je deze game voor max. 2 tientjes van Marktplaats.
Niet helemaal zeker, volgens mij had Upinsmoke(kan me vergissen) hier een tijdje geleden zo een grafiekje hier neergezet
Volgens mij maakt het sommige figuren niet uit wat voor cijfer dat deze game krijgt ze blijven zeuren en ouwehoeren hier
Okee 8,9 van gametrailers (duidelijke review..is vrijwel altijd mijn graadmeter website). Ik ga eindelijk weer eens wat nieuws halen voor m'n ps4. Op naar de winkel.
Zo ver ik weet niet, gelukkig. Maar The Division is nog ver weg, Far Cry 4 staat wel al vrij snel op de kalender genoteerd, benieuwd wat dat dan gaat worden. Want dat is ook zeker een cross-gen Ubisoft game.
Wat voor bullshit vertel je nu weer \o/ Far Cry 4 lijkt me niks aan, FC3 was ook geen zak aan. Damn you Ubisoft