1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Ja, omdat jij zo egocentrisch bent dat wanneer jij je zin niet krijgt dat het apart is. Elke grote game geldt een behoorlijk strikte releasedate maar dat schijnt er bij jou niet in te komen. Het is volledig normaal verlopen.

    Mensen al met hun eerste ervaringen?
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Net gekocht us store, iemand de season pass al gekocht? Die is alleen te koop via de store op de Xbox One zelf?

    Ben wel benieuwd of de game straks daadwerkelijk geinstalleerd en al op mijn X1staat. WD aangekocht via de website van Store USA en dan word ie als het goed is in de install gezet op de one?! Dus als ik vanavond thuis kom staat ie klaar (als het goed is) :b:
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Deze check ik ook altijd.. vind hun reviews wel goed en eerlijk.
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gaf ik alleen antwoord op een vraag heeft niets met mij te maken ...... !!! Vandaar dat de reviews ook nu pas er zijn. Dus ga maar terug lezen dan zie je dat ik antwoord geef op een vraag en absoluut niet egocentrisch ben. Je spoort niet!

    Ik zit geduldig op mijn exemplaar te wachten die met de post komt!

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kwam op GAF wel een treffende omschrijving tegen van Watch Dogs:

    'Ubisoft The Game'

    Ik heb persoonlijk helemaal niks met de spelelementen die ze keer op keer weer hergebruiken. Echter er zijn genoeg mensen die dat juist wel erg leuk vinden. Min of meer hetzelfde dus als met AC, FC etc.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu bijna 5 reviews gelezen en overal kom ik tegenstrijdigheden tegen. Staak het lezen dan ook, nu meer benieuwd naar de (uitgebreide) ervaringen van de gamers zelf.
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129

    vanmorge de seasonpass via de xbox zelf gekocht, geen idee of het ook anders kan
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gekocht voor de PS4 online. Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij ook als voucher in de winkel te koop kan zijn. Misschien Game Mania of zo!
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.603
    Leuk Bevonden:
    17.757
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol:\o/
     
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Nice dankje:thumbs:

    Alles zit er dus bij.
    Wel zuur als je bijv een Uplay Exclusive Edition koopt, dan ben je duurder uit als je dan nog een seasonpass koopt
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar woon je in zaanstad :+? Poelenburg oid?
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet meer, nu Zaandijk.

    Ik zie net dat de Season Pack niet in de PS store staat en die Conspiracy pack is nu niet beschikbaar? Voor degene die nog een PS4 bundle met Watch Dogs zoeken de Game Mania in Alkmaar had er gisteren 1 staan. € 439.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Okéé ik ben nu aan het spelen en ik moet zeggen ondanks ik erg kritisch was. Het is fantastisch! Het ziet er ook ontzettend goed uit, streams en youtube doen echt afbreuk aan de grafische pracht. Ook met de audio zit het meer dan goed.
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    op welke console speel je?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat het AC/FC elementen bevat verbaast mij niks., had niets anders verwacht van Ubi die dit jaar 4 (!) open-world games uitbrengt (2 daarvan zijn AC). Ik ga de game zo halen maar als het weer zo'n typische Ubi game is geworden gooi ik Ubi aankomende 2 jaar in de boycot. Dat ik WD haal ligt ook aan het feit dat de games voor nextgen schaars zijn
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb hem toch maar op de PS4 gehaald, was nog aan het twijfelen. Maar er zit volgens mij weinig verschil tussen de one en de PS4.

    Maar het leuke is ook dat je in 1001 verschillende dingen kunt, garages die je kunt openen, café's...... Noem maar op, niet eens alles staat weergegeven op de map. Grote game hoor!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben absoluut wel benieuwd naar de echte versus video's die er aan gaan komen en wat DF te zeggen heeft. Hij oogt heel clean en soepel in die Gamersyde video's.
     

Deel Deze Pagina